اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه قزوین:

بصیرت مردم به ضدانقلاب اجازه فتنه‌گری نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان قزوین گفت: در دوران ائمه اطهار (ع) فتنه‌گری‌های زیادی علیه شیعیان صورت می‌گرفت ولی امروز بصیرت مردم اجازه فتنه‌گری به ضدانقلاب نمی‌دهد.

بصیرت مردم به ضدانقلاب اجازه فتنه‌گری نمی‌دهد

حجت‌الاسلام علی عباسی امروز به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مردم ایران با صبر و بصیرت توانستند فتنه‌های دشمنان اسلام را از جمله در سال 88 و جنگ تحمیلی خنثی کنند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان قزوین با بیان اینکه صبر کلید موفقیت و پیروزی هر فرد و جامعه‌ای در برابر مشکلات است، ابراز داشت: با داشتن بصیرت و آگاهی از اهمیت صبر و استقامت در زندگی می‌توان در برابر این مشکلات به پیروزی رسید.وی با بیان اینکه عوامل اجرایی فتنه 88 به چادرها و تکیه‌های امام حسین (ع) حمله کردند و آنها را آتش زدند، عنوان داشت: آنان در این روز با دادن شعارهایی به مقدسات نظام اسلامی و ولایت فقیه توهین کردند که این امر موجب خشم مردم این کشور شد.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم در 9 دی سال 88 با برپایی راهپیمایی باشکوه از نظام اسلامی و ولایت فقیه دفاع کردند، افزود: آنان یک بار دیگر با حضور خودشان در صحنه انقلاب و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی فتنه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و منافقین را خنثی کردند.

عباسی با بیان اینکه دشمنان اسلام و منافقین به بهانه انتخابات با هماهنگی و همکاری یکدیگر توانستند فتنه سال 88 را برپا کنند، اذعان داشت: انتخابات باید در کشور با روش‌های نوین و مطلوب برگزار شود تا آنان از فرصت‌های به وجود آمده برای رسیدن به اهدافشان استفاده نکنند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از مردم به دلایلی از جمله انتخابات فریب خورده بودند که با آشکار شدن حقیقت و نقشه‌های شوم دشمنان اسلام از اهدافشان بازگشتند و در صف نخست دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی همراه سایر مردم قرار گرفتند.

 

بصیرت عنصر خنثی‌کننده فتنه‌های دشمنان

این مسئول با اشاره به اینکه مردم ایران هر سال با برپایی راهپیمایی بخش عظیمی از نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کنند، متذکر شد: آنان یک بار دیگر با راهپیمایی 9 دی یکی از بزرگ‌ترین فتنه‌ها را در کشور خنثی کردند.

وی بصیرت و آگاهی مردم را از مؤلفه‌های خنثی‌کننده فتنه‌های دشمنان در سال 88 عنوان و خاطرنشان کرد: اقشار مختلف جامعه باید دانش دشمن‌شناسی و دوست‌شناسی خود را ارتقا دهند تا بتوانند به نحو مطلوبی حق را از باطل تشخیص دهند و در این فتنه‌ها گمراه نشوند.

عباسی با بیان اینکه در تاریخ اسلام فتنه‌های بسیاری توسط دشمنان اسلام علیه ائمه اطهار (ع) می‌شد که به دلیل کم‌آگاهی مردم آن زمان این توطئه‌ها به نتیجه می‌رسید، اظهار داشت: اکنون مردم ایران از بینش و بصیرت خوبی برخوردارند و در هر لحظه از رهبر فرزانه انقلاب تبعیت می‌کنند و به همین دلیل دسیسه‌های منافقین و دشمنان اسلام به خوبی خنثی می‌شود.

انتهای پیام/ 77009/ح20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول