اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جهرم:

روح انقلاب و مردم با فتنه‌ و انحراف‌ مخالف است

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: دشمنان بدانند که روح انقلاب و مردم با فتنه‌ و انحراف‌ مخالف است.

روح انقلاب و مردم با فتنه‌ و انحراف‌ مخالف است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم حجت‌الاسلام زین‌العابدین دست داده، بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حماسه 9 دی ماه سرمایه‌ای برای حفظ و استمرار نظام جمهوری اسلامی است و باید بدانیم که بین این نظام و نظام سلطه یک تفاوت مستمر ذاتی و فکری وجود دارد.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با بیان اینکه روح انقلاب و مردم با فتنه‌ و انحراف‌ مخالف است، افزود: حماسه 9 دی در بستر فتنه 88 به جریان افتاد و نشان داد که غرب با توسل به یک کار گسترده در صدد ضربه ‌زدن به نظام جمهوری اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی 88 به تعبیر رهبری یکی از قله‌های فراموش نشدنی برآمده از بصیرت و شناخت مردم در فضای غبارآلود فتنه است، خاطرنشان کرد: بزرگترین پیام حماسه 9 دی‌ماه 88 این بود که به دشمنان و فتنه‌گران فهماند تا دیگر چشم طمع به ملت ایران نبندند، چرا که مردم همیشه در صحنه ایران، با بصیرت خود نقشه شوم آنها را نقش بر آب می‌کنند.

دست داده تصریح کرد: 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی یک حماسه بزرگ در تحکیم ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیوند مجدد با رهبری انقلاب برای دفاع از حریم ولایت فقیه بود تا دشمنان بدانند انقلاب ما به نعمت ولی فقیه بیمه است و ایشان سکاندار این کشتی الهی هستند.

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول