اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سابق سپاه قدس گیلان:

دشمن در تدارک موج جدید فتنه است

خبرگزاری فارس: جانشین سابق سپاه قدس گیلان با اشاره به انتخابات شوراها و ریاست جمهوری گفت: دشمنان انقلاب در تدارک موج جدیدی از فتنه هستند.

دشمن در تدارک موج جدید فتنه است

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، سردار نظرعلی علیزاده در همایش «بصیرتی 9 دی» در سالن اجتماعات دانشکده تربیت دبیر فنی این شهرستان با اشاره به حرکت‌های سیاسی و اقتصادی سخت دشمن علیه انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب همواره خواستار نابودی نظام دینی و اسلامی هستند.

وی افزود: محورهای فشار دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی در راستای ضعف نظام و رهبری و سست کردن اراده و اتحاد ملت است.

عضو شورای اصولگرایان گیلان به تحریم و فشار اقتصادی کشورهای استکباری علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: گرانی و تحریم‌ها فشار بزرگ و سختی را بر دوش مردم وارد آورده اما ملت با بصیرت و آگاه این سختی‌ها را به پاس دفاع از دین تحمل می‌کنند.

وی فشارهای اقتصادی به ایران را به ظاهر یک جریان تحریم اقتصادی صرف دانست و افزود: در پس این تحریم‌ها فتنه‌انگیزی و جریان‌های استکباری خاص برای تضعیف انقلاب و رهبری نهفته است.

علیزاده با اشاره به اتحاد بی‌نظیر مردم در خلق حماسه 9 دی، اذعان کرد: تاکنون پاسداری از دین و انقلاب اسلامی در بین هیچ ملت و کشوری مانند جمهوری اسلامی دیده نشده است.

وی، محور فعلی فشارهای دشمن بر ملت ایران را در عرصه اقتصادی برشمرد و متذکر شد: فرجام این تحریم‌ها نامشخص است و دشمن این صحنه حساس را به راحتی رها نمی‌کند.

جانشین سابق سپاه قدس گیلان با تصریح بر اینکه هدف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی از گذشته تاکنون در حوزه سیاسی جلوه‌گر بوده است، خاطرنشان کرد: در انتخابات آینده ریاست جمهوری فشارهای اقتصادی به فشارهای سیاسی تبدیل می‌شود.

وی در آستانه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری، اظهار کرد: دشمنان انقلاب در تدارک موج جدیدی از فتنه 88 هستند.

علیزاده فتنه 88 را بستری برای تفرقه‌افکنی دشمنان نامید و خاطرنشان کرد: این بار دشمنان با تجربه گذشته و برطرف کردن خطاهای خود بار دیگر صحنه شورش‌های داخلی را فراهم می‌کنند.

وی با بیان اینکه دانشجویان اصلی‌ترین اقشار مورد توجه دشمنان در راستای آغاز دوباره شورش‌های داخلی هستند، یادآور شد: مراکز علمی نقاط اصلی ورود استکبار برای ضربه به انقلاب است.

جانشین سابق سپاه قدس گیلان وجود و تکرار حربه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان علیه نظام و کشور را همیشگی خواند و اذعان کرد: در این بین تنها چگونگی نجات و رهایی از فتنه و نقشه دشمن مهم است که جز در سایه بصیرت محقق نمی‌شود.

علیزاده با اشاره به حمله و حرکت‌های مدافعانه برخی روزنامه‌ها و نشریات داخلی از جریان فتنه 88 و عاملان آن، خاطرنشان کرد: ملت بیدار باشند که جریان‌های فکری مدافع سیاست غرب در داخل کشور زمینه‌سازان شورش‌های داخلی هستند.

انتهای پیام/84003/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول