اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

فتنه 88 از 8 دفتر ویژه هدایت می‌شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: فتنه‌گران برای ایجاد فتنه 88، هشت دفتر ارتباطی ویژه در نقاط مختلف دنیا از جمله دبی، باکو، سلیمانیه و لندن تشکیل دادند.

فتنه 88 از 8 دفتر ویژه هدایت می‌شد

حجت‌الاسلام علی قابل امروز به مناسبت نهم دی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه حماسه 9 دی را باید از ابعاد مختلفی بررسی کرد، اظهار داشت: در روز عاشورا برخی از افراد به دسته‌های عزاداری امام حسین (ع) حمله و به مقدسات و اعتقادات مذهبی مردم مسلمان ایران توهین کردند که همین امر موجب خشم مردم شد.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران به اهل بیت (ع) احترام ویژه‌ای دارند، اضافه کرد: مردم ایران با بصیرت و بینش سیاسی و آگاهی به فتنه‌های دشمنان اسلام برای پاسخ دادن به این افراد که در روز عاشورا به امام حسین (ع) و مقدسات دینی آنان توهین کردند به خیابان‌ها ریختند و حماسه 9 دی را به خوبی خلق کردند که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه در سال 88 انتخابات ریاست جمهوری به طور سالم برگزار شد، یادآور شد: بعد از برگزاری این انتخابات دو تن از کاندیدای ریاست جمهوری با ادعای اینکه تخلفی در نتایج انتخابات رخ داده نسبت به آن اعتراض کردند و همین مسائل نیز آشوب‌ها را رقم زد.

این مسئول افزود: این دو کاندید ریاست‌ جمهوری اعتراضشان را به خیابان‌ها کشاندند و از طرفدارانشان خواستند که آنان نیز به خیابان‌ها بیایند که به مدت هشت ماه اعتراض آنان در کشور طول کشید، ولی مردم در برابر این فتنه‌گران ایستادند.

قابل با اشاره به اینکه استکبار جهانی هیچ وقت با انقلاب اسلامی ایران آشتی نکرده و پیوسته برای ضربه زدن به این نظام با طراحی‌ فتنه‌ها و توطئه‌ها در این کشور تلاش می‌کند، ابراز داشت: آنان در سال 78 نیز با ایجاد فتنه با هدف خدشه‌دار کردن اصل نظام اسلامی و ولایت فقیه به کوی دانشگاه حمله کردند تا بتوانند با ایجاد آشوب در تهران به اهداف شومشان برسند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه استکبار جهانی برای طراحی فتنه کوی دانشگاه در سال 78 تلاش و برنامه‌ریزی بسیاری کرده بود، خاطرنشان کرد: در آن زمان رهبر فرزانه انقلاب با بینش و بصیرت سیاسی با دادن یک پیام فتنه آنان را در هم شکست.

وی با بیان اینکه یک بار دیگر استکبار جهانی از جمله آمریکا برای خدشه‌دار کردن اصل نظام انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، فتنه 88 را در ایران ایجاد کردند بیان داشت: آنان برای ایجاد این فتنه هشت دفتر ارتباطی ویژه در نقاط مختلف دنیا از جمله دبی، باکو، سلیمانیه و لندن تشکیل دادند که هر یک از این دفاتر نیز با گروهک‌هایی از جمله سلطنت‌طلب، منافقین و بهایی‌ها و نیروهای ضد انقلاب مانند پژاک، زنان فاسده و اراذل و اوباش در ارتباط بودند.

قابل متذکر شد: رهبر پژاک بعد از فتنه 88 در جریان عاشورا اعلام کرد که ما هم در این روز بودیم و نباید سهم ما فراموش شود و همچنین کاندید جمهوری‌خواه آمریکا به صورت رسمی اعلام کرد که نظام ایران را با جنبش سبز سرنگون خواهیم کرد که این حمایت‌ها بیانگر حضور آنان در این فتنه است.

این مسئول با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب در پیام‌های خصوصی و در سخنرانی‌هایشان خطاب به این دو کاندید خطاب کردند جنس شما از گروهک‌های تروریستی و دشمنان اسلام جداست و صف خودتان را از آنان جدا کنید، ادامه داد: این دو کاندید برای رسیدن به قدرت حمایت‌های آنان را پذیرا شدند و هیچ ترسی از آنان نداشتند.

وی با اشاره به احادیث امام علی (ع) مبنی بر اینکه «شیفتگی دنیا بزرگ‌ترین فتنه است»، افزود: افرادی که عاشق قدرت دنیا هستند خودشان گرفتار فتنه می‌شوند و این دو کاندید ریاست جمهوری نیز با علاقه وافر برای رسیدن به قدرت عوامل بروز این فتنه را در کشور ایجاد کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه قبول ولایت فقیه استمرار اهل بیت (ع) است، متذکر شد: رهبر فرزانه انقلاب نایب امام زمان (عج) هستند و محبوبیت بی‌نظیری در بین مردم ایران و جهان اسلام دارند و دشمن نیز برای خدشه‌دار کردن این جایگاه از هر فتنه‌ای استفاده می‌کند تا بتواند نقش آن را در بین مردم کم‌رنگ کند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: مردم ایران در سال 88 که تبلیغات بسیاری علیه ایران بود حق را از باطل گم نکردند و مثل همیشه فتنه‌های دشمنان از جمله جنگ تحمیلی و فتنه بنی‌صدر را خنثی کردند فتنه این سال را نیز به خوبی نقش بر آب کردند.

انتهای پیام/77009/ن40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول