اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد ایثارگران دانشگاه آزاد تاکستان خبر داد

تحصیل بیش از 600 دانشجوی ایثارگر در تاکستان

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان تاکستان گفت: 656 نفر از دانشجویان واحد تاکستان در ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد تاکستان دارای پرونده ایثارگری بوده و حمایت می‌شوند.

تحصیل بیش از 600 دانشجوی ایثارگر در تاکستان

سیدجعفر موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: بیش از 656 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تاکستان هم‌اکنون در ستاد شاهد و ایثارگر واحد دانشگاهی تاکستانی دارای پرونده ایثارگری هستند.

این مسئول در ادامه عنوان کرد: 163 نفر از این دانشجویان جزو فرزندان، همسران، برادران و خواهران شهدا هستند.

دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان تاکستان متذکر شد: 134 نفر از این تعداد نیز جزو اقشار جانباز با درصد جانبازی 25 درصد، 227 نفر با درصد جانبازی 25 تا 49 درصد به همراه همسر و فرزندان و 66 نفر جانباز 50 تا هفت درصد همسر و فرزندان هستند.

وی بیان داشت: 60 نفر از این تعداد افراد دارای پرونده نیز از آزادگان سرافراز بوده و شش نفر نیز جزو رزمندگان میهن اسلامی هستند.

دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان تاکستان تأکید کرد: بیش از 345 دانش‌آموخته شاهد و ایثارگر نیز تاکنون موفق به دریافت مدرک تحصیلی از این واحد دانشگاهی شده‌اند.

موسوی متذکر شد: 16 نفر از گروه شاهد و ایثارگر این ستاد نیز تاکنون به عنوان کادر هیئت‌ علمی از سوی مسئولان در این واحد دانشگاهی مشغول به کار و فعالیت شده‌اند.

وی پیرامون اهداف پیش‌روی ستاد شاهد و ایثارگر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ایجاد ارتباط بیشتر دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد با مراکز علمی و تحقیقاتی از جمله اهدافی است که با جدیت در حال پیگیری بوده و دنبال می‌شود.

انتهای پیام/77005/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول