اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش جیرفت خبر داد

تحصیل 2 هزار دانش‌آموز در مدارس قرآنی جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش جیرفت گفت: بیش از 2 هزار دانش‌آموز مقطع ابتدایی در هفت مدرسه قرآنی این شهرستان مشغول فراگیری قرآن هستند.

تحصیل 2 هزار دانش‌آموز در مدارس قرآنی جیرفت

عبدالمجید سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با بیان اینکه هفت مدرسه قرآنی در نوبت صبح آموزشگاهی در سطح شهرستان جیرفت راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: بیش از 2 هزار نفر در این مدارس مشغول فراگیری قرآن هستند.

وی با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی مدارس قرآنی تقویت اعتقادات دانش‌آموزان به قرآن و ترویج ارزش‌های اسلامی است، افزود: از نتایج بسیار خوب راه‌اندازی این مدارس حضور مربیان قرآنی متخصص در آنها است.

سالاری با اشاره به اهمیت آموزش قرآن در سنین کودکی تصریح کرد: این مدارس برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی ایجاد شده است زیرا قرآن باید از پایه در دستور کار مدارس قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: در دوره ابتدایی دانش‌آموزان، آمادگی ذهنی مناسبی برای یادگیری قرآن دارند و ماندگاری آموزش‌های این دوران بیشتر است و همچنین ایجاد انگیزه می‌کند تا در مقاطع بالاتر نیز آن را ادامه دهند.

انتهای پیام/80002/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول