اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس:

امکانات تحصیلی ناتوانان ذهنی افزایش یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس گفت: باید امکانات تحصیلی بهتر و بیشتری در اختیار ناتوانان ذهنی قرار گیرد تا توانایی‌های آنها نیز بالفعل شود.

امکانات تحصیلی ناتوانان ذهنی افزایش یابد

حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: وضعیت سخت‌افزاری مدارس مطلوب و شایسته نیست بنابراین انتظار وجود دارد که در راستای بهسازی مدارس استان قدم‌های بلندی برداشته و به دانش‌آموزان استثنائی نیز نگاه ویژه‌ای صورت گیرد و امکانات آموزشی بهتری در اختیارشان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بین دانش‌آموزان استثنائی اعم از کر و لال، کم‌بینایان و... افراد مستعد زیادی وجود دارد، تصریح کرد: برای اینکه فضای آموزشی، تجهیزات آموزشی، آزمایشگاهی و کارگاهی در مدارس مقاطع مختلف استان توسعه یافته و دانش‌آموزان استثنائی هم زیرپوشش این خدمات قرار گیرند باید همه وارد عمل شوند.

بیگی با اظهار به اینکه باید خیران مدرسه‌ساز به یاری مسئولان آموزش و پرورش بشتابند، بیان داشت: تجهیز و ساماندهی مدارس و بهبود امکانات مدارس دانش‌آموزان استثنائی وجود منابع مالی را می‌طلبد بنابراین خیران و افراد نوع‌دوست باید با مسئولان و مجریان امر همکاری لازم را به منصه ظهور برسانند.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی به مطرح بودن مبحث هوشمندسازی مدارس اشاره کرد و افزود: هوشمندسازی مدارس مقاطع مختلف تحصیلی هم‌اکنون در سطح کشور مطرح است که امیدوار هستیم مدارس دانش‌آموزان استثنائی از این قافله جا نمانند و امکانات مورد نیاز در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برای اجرای سریع و موفقیت‌آمیز طرح هوشمندسازی مدارس اظهار امیدواری کرد و گفت: با وجودی که در آذربایجان غربی در این ارتباط اقدام چندانی صورت نگرفته، ولی امیدوار هستیم بعد از تأمین منابع مالی مورد نیاز و شکل‌گیری مشارکت جمعی در این راستا اقدام مؤثری صورت گیرد.

بیگی با بیان اینکه تجهیز مدارس به امکانات روز در استعدادیابی و پرورش نخبه تأثیر زیادی دارد، خاطر نشان کرد: باید این برنامه جدی‌تر از سابق در سطح کشور به ویژه در سطح استان دنبال شود تا از نتایج آن دانش‌آموزان بهره کافی را ببرند.

انتهای پیام/61002/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول