اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خبر داد

پرداخت 850 میلیارد ریال تسهیلات توسعه کشاورزی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: 850 میلیارد ریال تسهیلات توسعه کشاورزی توسط بانک کشاورزی استان زنجان به متقاضیان پرداخت شده است.

پرداخت 850 میلیارد ریال تسهیلات توسعه کشاورزی در زنجان

محمدرضا نهاوندی‏پور امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: یک‌هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات طرح توسعه کشاورزی به بانک کشاورزی استان زنجان ابلاغ شده بود.

وی با اشاره به اینکه مجموع پرونده‏های مصوب و عقد قرارداد شده در بانک کشاورزی استان زنجان 850 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 400 میلیارد ریال اعتبار طرح توسعه کشاورزی در این بانک موجود است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه پرونده‏های جدیدی در زمینه توسعه کشاورزی به بانک‎های استان زنجان معرفی می‌شود، اضافه کرد: پرداخت تسهیلات به این پرونده‏ها مشروط به جذب تسهیلات جدید است.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون 828 فقره پرونده توسعه کشاورزی در شهرستان خدابنده به بانک‏ها معرفی شده است، تصریح کرد: قرارداد 381 فقره از پرونده‎های معرفی شده در شهرستان خدابنده منعقد شده است.

نهاوندی‎پور با اشاره به اینکه تعداد پرونده‏های معرفی شده در شهرستان ابهر 737 فقره است، ادامه داد: قرارداد پرداخت تسهیلات برای 328 فقره پرونده در این شهرستان منعقد شده است.

*معرفی 600 پرونده توسعه کشاورزی در شهرستان طارم

وی تعداد پرونده‏های معرفی شده در زمینه طرح توسعه کشاورزی در شهرستان‏ طارم را 628 فقره برشمرد و افزود: قرارداد 286 فقره از این پرونده‏ها در شهرستان طارم منعقد شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه 441 فقره پرونده طرح توسعه کشاورزی در شهرستان ایجرود به بانک‎های عامل معرفی شده است، یادآور شد: 231 فقره از پرونده‏ها عقد قرارداد شده است.

وی اظهار داشت: 700 فقره پرونده طرح توسعه کشاورزی در شهرستان ماهنشان به بانک‎ها معرفی شده است که قرارداد پرداخت تسهیلات 223 پرونده منعقد شده است.

نهاوندی‏پور تعداد پرونده‏های معرفی شده در شهرستان خرم‎دره را 276 فقره اعلام کرد و افزود: قرارداد 168 فقره تاکنون منعقد شده است.

انتهای پیام/73006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول