اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک کشاورزی همدان:

تصویب بیش از 400 میلیارد ریال تسهیلات طرح توسعه کشاورزی

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان از تصویب بیش از 400 میلیارد ریال تسهیلات طرح توسعه کشاورزی توسط بانک کشاورزی استان همدان خبر داد.

تصویب بیش از 400 میلیارد ریال تسهیلات طرح توسعه کشاورزی

علیرضا طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بانک کشاورزی استان همدان از ابتدای سال 91 تاکنون بیش از 400 میلیارد ریال تسهیلات طرح‌های توسعه کشاورزی تصویب کرده است.

وی افزود: در حمایت از کارآفرینی و اشتغالزایی و اجرای سیاست‌های کلان کشور، بانک کشاورزی استان همدان اقدام به پرداخت 872 فقره تسهیلات طرح توسعه کشاورزی به مبلغ 400 میلیارد ریال کرده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان تصریح کرد: این طرح‌ها در زمینه‌های دام و طیور، باغبانی، صنایع تبدیلی و... است که از این تعداد 754 طرح به مبلغ 310 میلیارد ریال عقد قرارداد شده است.

وی با اشاره به اهمیت این طرح در توسعه و آبادانی بخش کشاورزی تصریح کرد: تعداد 215 طرح دیگر نیز به مبلغ بیش از 374 میلیارد ریال در دست بررسی و تکمیل مدارک است.

طاهری یادآور شد: اجرای طرح توسعه کشاورزی از جمله برنامه‌های اولویت‌دار بانک کشاورزی است و در سرلوحه کارها قرار دارد که در راستای اجرای آن سعی کرده‌ایم با قرار دادن تسهیلات در اختیار متقاضیان طرح‌هایی را به بهره‌برداری برسانیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی طرح‌های مختلفی در سطح استان به بهره‌برداری رسید‌ه‌اند که از آن جمله می‌توان به طرح بوجاری غلات شرکت سینابذر اشاره کرد.

مدیر شعب بانک کشاورزی همدان ابراز داشت: طرح بوجاری غلات شرکت سینابذر به مدیریت بهاره اکبری از طرح‌های خوب بانک کشاورزی است که در شهر لالجین روستای آق‌بلاغ لتگاه به مرحله بهره‌برداری رسیده و زمینه اشتغال پنج نفر را به صورت مستقیم فراهم آورده است.

وی ادامه داد: هزینه اجرای طرح بوجاری غلات شرکت سینابذر بیش از 9 میلیارد و 850 میلیون ریال است که مبلغ 6 میلیارد و 850 میلیون ریال نیز توسط متقاضی سرمایه‌گذاری شده است.

طاهری بیان داشت: از این مبلغ 3 میلیارد ریال نیز از طریق تسهیلات بانک کشاورزی استان همدان و از محل سرفصل اعتبارات بنگاه‌های زودبازده (SME) تأمین و پرداخت شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با توجه به حمایت کامل بانک کشاورزی از کارآفرینی و طرح‌های اشتغالزایی پروژه‌های بیشتری با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/89006/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول