اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شفت خبر داد

پرداخت 71 میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی در شفت

خبرگزاری فارس: فرماندار شفت گفت: امسال بالغ بر 71 میلیارد ریال به یک‌هزار و 259 نفر از کشاورزان و مجریان طرح‌های مختلف کشاورزی تسهیلات پرداخت شده است.

پرداخت 71 میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی در شفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، جواد شفیعی ثابت در جلسه فرمانداری این شهرستان با اشاره به پرداخت تسهیلات کشاورزی به متقاضیان کشاورز و مجریان طرح‌های کشاورزی اظهار کرد: امسال مبلغ 71 میلیارد و 771 میلیون ریال به یک‌هزار و 259 نفر از کشاورزان و مجریان طرح‌های مختلف کشاورزی و صنایع وابسته تسهیلات بلندمدت و سرمایه در گردش کوتاه مدت پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از این مبلغ، 16 هزار و 853 میلیون ریال به 720 نفر در بخش زراعت، یک‌هزار و 400 میلیون ریال به 11 نفر در بخش شیلات و آبزیان، 41 هزار و 100 میلیون ریال به 112 نفر در بخش دام و طیور و مبلغ 12 هزار  و 418 میلیون ریال به 416 نفر در بخش خدمات کشاورزی و بازرگانی و ازدواج و... توسط بانک کشاورزی پرداخت شده است.

فرماندار شفت گفت: از 81 میلیارد و 550 میلیون ریال اعتبار ابلاغی طرح‌های توسعه کشاورزی مبلغ 42 هزار و 941 میلیون ریال به 151 نفر از متقاضیان اجرای طرح‌های کشاورزی و صنایع وابسته تسهیلات بلندمدت و کوتاه مدت پرداخت شده است.

به گفته وی، 37 فقره پرونده با مبلغ 38 هزار و 609 میلیون ریال در دست بررسی است.

شفیعی‌ثابت ابراز امیدواری کرد که تا پایان دی ماه جاری باقیمانده اعتبار مذکور نیز جذب شود. 

انتهای پیام/2300/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول