اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری گنبدکاووس:

‏تخصیص اعتبارات بخش کشاورزی از ارزش بالایی برخوردار است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس گفت: تخصیص اعتبارات بخش کشاورزی برای ایجاد اشتغال از ارزش بالایی برخوردار است.

‏تخصیص اعتبارات بخش کشاورزی از ارزش بالایی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی قزل‌سفلی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد توسعه کشاورزی ‏شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه تاکنون 70درصد از میزان سهمیه طرح‌های اعتبارات ستاد توسعه کشاورزی ‏به بانک معرفی شده است اظهار داشت: مسئولان باید تلاش کنند راه‌حل‌های قانونی برای جذب بیشتر ‏اعتبارات ستاد توسعه کشاورزی در شهرستان پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: ستاد توسعه ‏کشاورزی نقش مهمی در تولید اشتغال دارد و با وجود تحریم‌های دشمنان ‏تخصیص اعتبار به بخش کشاورزی از ارزش بالایی برخوردار است که باید قدر ‏این فرصت‌ها را برای ایجاد اشتغال دانست.

سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس بر اهتمام ادارات به ویژه آب منطقه‌ای، منابع طبیعی و مراتع و ‏بانک کشاورزی در تسهیل شرایط برای پرونده‌های مصوب بخش کشاورزی ‏تاکید کرد و گفت: همراهی و هماهنگی مدیران در جذب اعتبارات رونق ‏بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال خواهد شد.‏

قزل‌سفلی بر تصویب طرح‌های کشاورزی که توجیه اقتصادی دارند و از مشکلات ‏کمتری در اجرا برخوردار هستند تأکید کرد.‏

مدیر جهادکشاورزی شهرستان گنبدکاووس نیز با ارائه گزارشی از ‏طرح‌های مصوب و جذب اعتبار شده اظهار داشت: برخی طرح‌های شهرستان از ‏پروژه‌های بزرگ در ستاد استانی و کشوری در حال بررسی هستند.

جعفر ذهبی افزود: طرح‌های ‏پایین‌تر از ارزش اعتباری 2 میلیارد ریال در شهرستان مصوب و پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/2307/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول