اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام:

دوره آموزشی ارتقای عضویت بسیجیان فعال به بسیجیان کادر در چرام برگزار شد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام گفت: دوره آموزشی ارتقای عضویت بسیجیان فعال به بسیجیان کادر در چرام برگزار شد.

دوره آموزشی ارتقای عضویت بسیجیان فعال به بسیجیان کادر در چرام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام اصغر نورایی صبح امروز در حاشیه دوره آموزشی ارتقای عضویت بسیجیان فعال به بسیجی کادر ناحیه مقاومت بسیج چرام هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقای دانش و شناخت هر چه بیشتر بسیجیان نسبت به ویژگی‌ها و الزامات تعیین شده در ساختار جدید و ایجاد انگیزه برای پذیرش داوطلبانه مسئولیت‌های فکری و اجرایی سطوح مختلف بسیج عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام با بیان این‌که این دوره به منظور ارتقای عضویت بسیجیان فعال به بسیجی کادر برگزار می‌شود، اظهار داشت: 150 بسیجی زن و مرد آموزش‌های لازم را در این دوره فرا می‌گیرند.

وی این آموزش‌ها را شامل آشنایی با بسیج، مسائل عقیدتی و تربیتی، اخلاقی، ولایت‌مداری، شجره طیبه‌صالحین و اصول مدیریتی ذکر کرد.

این مسئول با تقدیر از نقش برجسته بسیجیان در انجام برنامه‌های شهرستانی و با اشاره به توانمندی‌های بسیجیان، تصریح کرد: به برکت وجود بسیج و تفکر بسیجی، ایران اسلامی موفق شده است تا قله‌های رفیع ترقی و پیشرفت را طی کند.

نورایی اتحاد و همدلی مسئولان را رمز پیروزی ملت ایران در تمام عرصه‌ها برشمرد و عنوان کرد: ملت ایران با ایستادگی در مقابل دشمنان آن‌ها را به زانو درآورده و پیروزی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

فرمانده سپاه چرام با بیان این‌که انقلاب اسلامی بیش از 100 هزار شهید بسیجی تقدیم کرده است، خاطرنشان کرد: در 34 سال گذشته تاکنون بسیج در جهت حفظ از کیان اسلامی حضوری پررنگ داشته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز جنگ نرم از جمله تهدیدهای مهم از سوی دشمنان در فضای مجازی و ابتذال فرهنگی در جامعه برای قشر بسیج است.

نورایی نقش بسیج در اقتصاد مقاومتی را بهره‌گیری از گفتمان ولایت در صرفه‌جویی و مصرف درست در جامعه و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در بین بسیجیان و مردم و نیز جلوگیری از اسراف برشمرد.

انتهای‌پیام/82002/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول