اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفتم دی‌ماه جاری

آموزشیاران نمونه چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون سوادآموزی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت هفتم دی‌ماه روز سوادآموزی، آموزشیاران نمونه این استان به عنوان سفیران عفاف و حجاب در مناطق محروم معرفی و تجلیل می‎شوند.

آموزشیاران نمونه چهارمحال و بختیاری تجلیل می‌شوند

امیر حسن پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با استناد به ماده 46 قانون الحاق فعالیت‌های سوادآموزی برون سپاری می‎شود، بر همین اساس به ازای هر نفر قبولی هزینه و پاداش به آموزشیار پرداخت می‎شود.

وی از فعالیت 110 نفر آموزشیار فعال در واحدهای سوادآموزی در سطح استان خبر داد و گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای جذب آموزشیار نداریم.

حسن پور با بیان اینکه جذب آموزشیار تنها از طریق آزمون سراسری استانی صورت می‌گیرد، افزود: برهمین اساس از این پس فعالیت سوادآموزی با سیاست برون سپاری به اشخاص حقیقی و حقوقی دنبال می‌شود.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به دوره‌های حال حاضر موجود در سوادآموزی، خاطرنشان کرد: هم اکنون در سوادآموزی سه دوره تکمیلی، دوره انتقال و دوره تحکیم سوادآموزی تدریس می‎شود.

وی ادامه داد: دوره تحکیم هم طراز با دوره سوم ابتدایی، دوره تکمیلی همطراز با دوره سوم ابتدایی و دوره انتقال همطراز با ششم ابتدایی در نظر گرفته شده است.

حسن پور با بیان اینکه دوره تحکیم سوادآموزی با هدف جلوگیری از رجعت به بیسوادی تدریس می‎شود، افزود: سوادآموزان پس از اخذ مدرک پایان تحصیل دوره انتقال می‌توانند از طریق آموزش و پرورش به ادامه تحصیل بپردازند.

وی با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش به مناسبت هفتم دی‌ماه روز سوادآموزی، گفت: تجلیل از آموزشیاران نمونه به عنوان سفیران عفاف و حجاب در مناطق محروم و قدردانی از زنان سوادآموز شاغل و سرپرست خانوار از مهم‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فعالان در بخش برون سپاری، مدیران مجتمع‌ها و مربیان گسترش دهنده نیز مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی از برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی بین آموزشیاران شاغل در این استان خبر داد و گفت: آموزشیاران و سوادآموزان می‌توانند خاطرات سوادآموزی خود را ارسال و در این مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام/68006/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول