اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مراتع و جنگل‌های اداره کل منابع طبیعی زنجان:

طرح‌های مرتع‌داری از تسهیلات بانکداری برخوردار می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مراتع و جنگل‌های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: با تصویب ستاد توسعه بخش کشاورزی استان زنجان، طرح‌های مرتع‌داری از تسهیلات بانکداری این بخش برخوردار می‌شوند.

طرح‌های مرتع‌داری از تسهیلات بانکداری برخوردار می‌شوند

نقی سالک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: این طرح‌ها مدیریت مردم در عرصه‌های مرتع‌داری را محقق کرده است و در صورت اجرا می‌تواند حفاظت بهینه از آب، خاک، احیا مرتع و نیز توسعه پوشش گیاهی را موجب شود.

وی با تاکید بر بهره‌برداری اقتصادی از طرح‌های مراتع استان افزود: ستاد توسعه بخش کشاورزی در نوزدهمین جلسه خود به دنبال درخواست اداره کل منابع‌ طبیعی و آبخیزداری استان، مصوبات خود را برای ارائه تسهیلات به طرح‌های مرتع‌داری با هدف تثبیت شغل از محل طرح توسعه بخش کشاورزی ارائه کرد.

به گفته رئیس اداره مراتع و جنگل‌های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان، در استان 700 هزار هکتار طرح مرتع‌داری تهیه شده است که 400 هزار هکتار آن در قالب قراردادهای 30 تا 15 ساله به مرتع‌د‌اران واگذار شده است.

وی ادامه داد: با توجه به فرصت کم باقی مانده از سال برای استفاده از تسهیلات، مرتع‌داران و مجریان طرح‌های مرتع‌داری باید در نخستین فرصت به ادارات تابعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان مراجعه کنند.

سالک خاطرنشان کرد: با توجه به نرخ پایین تسهیلات ارائه شده در این بخش و استفاده نکردن از این طرح، سایر بخش‌های کشاورزی به دنبال جذب تسهیلات خواهند بود.

انتهای پیام/2308/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول