اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

حماسه 9 دی کارنامه ارادت به انقلاب و ارزش‌های آن است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: حماسه 9 دی برای همیشه در تاریخ این کشور نمایشی از اعلام وفاداری به ارزش‌های اسلامی و انقلاب دین‌مدار در این کشور است.

حماسه 9 دی کارنامه ارادت به انقلاب و ارزش‌های آن است

جلیل جعفری‌بنه خلخال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل و در آستانه گرامیداشت 9 دی به عنوان روز بصیرت اظهار داشت: مردم وفادار ایران در سه دهه گذشته و در مقاطع مختلف به ویژه 9 دی 88 به همه مستکبران و مدافعان جبهه کفر و باطل نشان دادند که این ملت از راه رفته خود باز نمی‌گردد و آنها بیهوده بر طبل غلبه بر این ملت و سرزمین می‌کوبند.

وی ماهیت 9 دی ماه را ماهیت دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های اصیل آن یاد کرد و افزود: ما امروز در سنگری قرار گرفتیم که باید مدافع دستاوردهای انقلاب در شرایط حساس کنونی باشیم و اجازه ندهیم جبهه کفر با شیطنت‌های مختلف سرمایه‌های عظیم ما را خدشه‌دار کرده و یا بخواهد این سرمایه‌ها را زیر سئوال ببرد.

جعفری‌بنه از زنده نگه داشتن این حماسه تاریخی به عنوان احیای باورهای راستین انقلاب اسلامی یاد کرد و ادامه داد: 9 دی تابلوی همیشه ماندگار دلبستگی و علاقه وافر امت به رهبری خود در طول تاریخ و قرون است و دشمنان نیز به خوبی می‌دانند که در این حرکت خود با بن‌بست و شکست روبه‌رو می‌شوند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: مردم ما امروز پرتوان‌تر از سال 57 در صحنه صیانت از این انقلاب آماده جان دادن و ایثار و گذشت هستند و دشمنان ما به خوبی فهمیده‌اند که اراده این ملت را نمی‌توانند به این سادگی‌ها بشکنند و یا بخواهند در این مسیر اخلال ایجاد کنند.

وی از حماسه همیشه ماندگار 9 دی در یک تلاقی دیگر به عنوان پیوند امت با رهبری صالح یاد کرد و بیان داشت: آنهایی که امروز با تزویر و ریا می‌کوشند تا حقیقت این انقلاب را خدشه‌دار کرده و یا زیر سئوال ببرند باید به این حقیقت واقف باشند که این ملت هرگز دست از حمایت قاطع از سرمایه‌های معنوی خود بر نمی‌دارد و همیشه در مسیر اعتلای جامعه آرمانی علوی، حسینی و مهدوی گام بر می‌دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل خاطرنشان کرد: ما امسال نیز در پاسداشت 9 دی با قدرت و توانی مضاعف‌تر از سال‌های گذشته می‌کوشیم تا ارزش‌های این روز را که نمودی از تدین، دینداری، بصیرت و آزادی‌خواهی است به معنای واقعی نشان داده و بیش از هر زمان دیگر آنها را متجلی سازیم.

جعفری‌بنه گفت:‌ حضور میلیونی مردم در حماسه تاریخی 9 دی که در دفاع از مقدسات اسلامی و حماسه عاشورا نشأت گرفته از دین‌باوری ملتی بود که به دشمنان داخلی و خارجی ثابت کردند که نمی‌توانند پیوند وفاداری و علاقه این ملت به انقلاب و ارزش‌ها را بشکنند.

وی از حماسه 9 دی به عنوان دستاورد عظیم انقلاب و یادگار بر جای مانده امام و شهدا یاد کرد و افزود: ملت ایران با لبیک به ندای ولی و رهبر خود در 9 دی چنان در صحنه حاضر شدند که برای همیشه آمریکا و ایادی خارجی از این ملت تودهنی بزرگی را خوردند.

انتهای پیام/62006/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول