اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

مردم در حماسه 9 دی بار دیگر به جمهوری اسلامی «آری» گفتند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: در 9 دی 88 مردم ایران در یک رفراندم بزرگ شرکت کرده و بار دیگر رای آری به جمهوری اسلامی، قانون اساسی و ولایت فقیه دادند.

مردم در حماسه  9 دی بار دیگر به جمهوری اسلامی «آری» گفتند

عباس رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اینکه 9 دی روز عزت و اقتدار مردم ایران اسلامی است، اظهار داشت: نهم دی برگ زرینی از تاریخ کشور است، چرا که در این روز یک بار دیگر مردم ایران ثابت کردند با انقلاب و اصل مترقی ولایت فقیه همراه هستند و با اعتقاد این نظام را انتخاب کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی نشان داد که مردم با بصیرت و آگاه ایران اسلامی در هر شرایط می‌توانند درست تشخیص داده و از رهبری و انقلاب خود دفاع کنند، تاکید کرد: ملت ایران در 9 دی به جهانیان و به ویژه اربابان نظام سلطه یادآوری کردند که حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ آنها صف کشی کنند، نخواهند توانست بر عزم و اراده و ارادت این ملت به دین، شریعت اسلام و رهبری ولی فقیه کوچک‌ترین خدشه‌ای وارد کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 9 دی سالروز بصیرت، درک و حضور به موقع و ظهور ایمان مردم ایران است، ادامه داد: 9 دی یادآور تجدید پیمان ملت با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت مطلقه فقیه است، ملت مؤمنی که بار دیگر با وجود همه هجمه‌ها و تبلیغات و توطئه‌های دشمنان انقلاب، حمایت قاطع خود را از نظام و انقلاب اعلام داشته و بر حفظ ارزش‌های دینی خود تاکید کردند.

رجایی ادامه داد: در حوادث پس از انتخابات 88 مردم ایران اسلامی با بصیرت بسیار بالایی که داشتند می‌دانستند باید پشتیبان ولایت باشند و کشور را در برابر حوادث بیمه کنند،  به همین دلیل یک بار دیگر در صحنه مقابله با استکبار جهانی حاضر شده، یک نمایش قدرت عظیمی را شکل دادند و با حضور خود تمام معادلات را بر هم زدند و حماسه 9 دی خلق شد.

وی بیان داشت: در حادثه نهم دی کشور خسارت‌های زیادی پرداخت کرد، در حالی که می‌توانست از آن موج عظیمی که در دنیا بی‌نظیر بود استفاده سرشاری در راستای توسعه  کشور ببرد، اما به دلیل اینکه آدم‌های کم ظرفیت و بی‌ظرفیت و افرادی که دنبال حاشیه سازی برای نظام بودند، وارد عرصه انتخابات شده و به ایجاد آشوب پرداختند که این مسئله موجب شد فرصت ‌سوزی کرده و این موقعیت بسیار ارزشمند را از دست دادیم.

رجایی با بیان اینکه دولتمردان آمریکا و اروپا از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در تلاش هستند با راه‌اندازی انقلاب مخملین در ایران جریان انقلاب را متوقف کنند، خاطر نشان ساخت: خوشبختانه با حضور به موقع مردم، موقع‌شناسی و بصیرتی که آنها از خود نشان دادند توطئه‌های دشمنان برای همیشه خنثی شد و امروز نتیجه این پایمردی ملت ایران را در تحقق بیداری اسلامی  در سراسر کشورهای اسلامی و منطقه شاهد هستیم.

وی با اشاره به شرایط خاص منطقه و جهان ابراز داشت: دشمنان انقلاب اسلامی همیشه در صدد هستند که فضای به وجود آمده از بیداری اسلامی که امروز در جهان شکل گرفته است را به نوعی منکوب کنند و علت آن هم این دلیل است که آنها می‌دانند که اگر ما احیای مجدد تمدن اسلامی را داشته باشیم قطعا دیگر جهان یک قطبی نخواهد بود و منافع استکبار جهانی در جهان و به ویژه در منطقه‌ای که مهم‌ترین  ذخایر انرژی جهان را در اختیار دارد به خطر می‌افتد و آقایی آن‌ها به واسطه وجود حکام وابسته و سرسپردگان سیاسی آنان از بین خواهد رفت.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: استکبار جهانی پیوسته درصدد است به هر قیمتی که شده اولا بیداری اسلامی را که نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد مهار کند و دوم اینکه اگر بتواند انقلاب اسلامی که در دنیا شکل گرفته را نابود کند.

انتهای پیام/87001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول