اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سوادکوه:

حماسه 9 دی دفاع از اصیل‌ترین ستون انقلاب بود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سوادکوه با تبیین شرایط 9 دی سال 88، گفت: حماسه 9 دی، دفاع از اصیل‌ترین ستون انقلاب اسلامی ایران بوده است.

حماسه 9 دی دفاع از اصیل‌ترین ستون انقلاب بود

لهراسب رحمتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سوادکوه به اهمیت حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: برخی از روزهای انقلاب اسلامی نقش برجسته‌ای در تعمیق باورهای دینی و انقلابی داشته است.

معاون فرماندار سوادکوه به برخی از رویدادهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و با یادآوری رشادت ملت ایران با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری افزود: 22 بهمن 57، 8 سال دفاع مقدس، حضور پرشور در انتخابات مختلف ریاست جمهوری و مجلس و شوراها و خبرگان رهبری و حماسه 9 دی سال 1388 از صفحات درخشان حمایت و همراهی مردمی با نظام اسلامی بوده است.

وی به شرایط انتخابات دهم ریاست جمهوری اشاره کرد و با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی تلاش گسترده‌ای برای حضور اندک مردم در آن تدارک دیده بودند، خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از رسانه‌های اختاپوسی خود و با استفاده از فریب‌خوردگان داخلی و خارجی در کاهش اقبال عمومی برای شرکت در انتخابات با شکست روبرو شده بودند و طرح زیر سؤال بردن صحت انتخابات را مطرح کردند.

رحمتی به آشوب‌های بعد از انتخابات ریاست جمهوری دهم اشاره و یادآور شد: دشمنان با همه توان داخلی و خارجی خود در سال 88 به مقابله با نظام اسلامی پرداختند.

عضو شورای اداری سوادکوه به حضور حماسی ملت در راهپیمایی 9 دی و 22 بهمن سال 88 اشاره و خاطر نشان کرد: ملت ایران به صورت یکپارچه در 9 دی به حمایت و پشتیبانی از ولی فقیه به عنوان اصیل‌ترین ستون انقلاب اسلامی پرداختند.

معاون فرماندار سوادکوه به اصول و ارزش‌های ثابت و مستحکم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ولایت فقیه میراث گرانبهای امام راحل و شاخص عزتمندی مسئولان در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی است.

انتهای پیام/86015/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول