اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زابل:

حماسه 9 دی حمایت قاطعانه مردم از اصل ولایت فقیه را به نمایش گذاشت

خبرگزاری فارس: امام جمعه زابل گفت: حماسه 9 دی ماه و راهپیمایی میلیونی مردم، حمایت قاطعانه مردم از اصل ولایت فقیه را به نمایش گذاشت و سبب روسیاهی دشمنان ایران اسلامی شد.

حماسه 9 دی حمایت قاطعانه مردم از اصل ولایت فقیه را به نمایش گذاشت

حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زابل اظهار داشت: جریان 9 دی حرکتی حماسی از سوی مردم انقلابی ایران و مردم تهران در واکنش به موضع‌گیری‌های دشمنان نظام بود.

وی افزود: دشمنان نظام به بهانه وجود تخلف در انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 عده‌ای مزدور را در سطح کشور مهره‌چینی کردند تا با ایجاد اغتشاش و آشوب در سطح کشور ایران به اهداف شوم خود که خدشه‌دار کردن نظام بود برسند.

امام جمعه زابل ادامه داد: بصیرت و آگاهی ملت فهیم ایران، موضع‌گیری آن‌ها در روز 9 دی با راهپیمایی میلیونی یک‌بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشت.

وی گفت: معترضان به تخلف در انتخابات در شعارهای اعتراض‌آمیز خود اصل ولایت فقیه و نظام را زیر سوال می‌بردند که این امر سبب شد مردم از حضور دشمنان نظام در پشت پرده اعتراضات آگاه شوند.

طباطبایی خاطرنشان کرد: در جریان اغتشاشات آشوبگران شعارهای آن‌ها رنگ و بوی دیگری پیدا کرد، اعتراض به ولایت فقیه و اصل نظام و جمهوری اسلامی و کم‌کم نفی ارزش‌های دینی و باورهای مردم، ملت را آگاه‌تر و هوشیارتر کرد.

وی اضافه کرد: ملت ایران هرگز اجازه نمی‌دهند انقلابی که با از خودگذشتگی هزاران شهید به اینجا رسیده است، به راحتی از دست برود، سرانجام در روز 9 دی مردم در راهپیمایی اعتراض‌آمیز علیه دشمنان نظام به صحنه‌ آمده و حمایت خود از نظام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی ایران را به نمایش گذاشته و دشمنان را حیرت‌زده کردند.

امام جمعه زابل گفت: حضور مردم توطئه‌ها را خنثی و نشان داد که این کشور و مردم اصل ولایت فقیه، انقلاب، نظام و رهبری ولایت را قبول دارند و دشمن هرگز نمی‌تواند با این دسیسه‌ها بین آن‌ها شکاف ایجاد کند.

وی افزود: حماسه راهپیمایی 9 دی ماه نمایش حضور میلیونی ملت ایران در حمایت از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای همیشه در تاریخ جاودانه می‌ماند.

انتهای پیام/75004/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول