اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان:

حماسه 9 دی از بصیرت ملت ایران سرچشمه گرفت

خبرگزاری فارس: امام جمعه کوهبنان گفت: حماسه ماندگار و جاویدان 9 دی ماه از بصیرت، دشمن‌شناسی و وقت‌شناسی مردم ایران اسلامی سرچشمه گرفت.

حماسه 9 دی از بصیرت ملت ایران سرچشمه گرفت

حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: حماسه ماندگار و جاویدان 9 دی ماه سال 88 که طی سه دهه تاریخ انقلاب بی‌سابقه بود از بصیرت، دشمن‌شناسی و وقت‌شناسی مردم ایران اسلامی سرچشمه گرفت.

وی ادامه داد: حضور ده‌ها میلیونی مردم در این روز تاریخی برای پاسداری و حمایت از مقدسات اسلامی و حماسه عاشورا نشأت گرفت و به دشمنان داخلی و خارجی ثابت کرد که مردم برای صیانت از عاشورا و اهداف آن با تمام هستی خود به میدان می‌آیند و وفاداری خود را به نمایش می‌گذارند.

امام جمعه کوهبنان بیان کرد: مردم همیشه بیدار ایران اسلامی قدرت الهی خویش را که از آستین این ملت فداکار و وفادار بیرون آمده بود را به استکبار جهانی نشان دادند.

وی تصریح کرد: حماسه ماندگار 9 دی ماه دستاوردها و ثمراتی در بر داشت که در بعد داخلی ثابت کرد ملت شهید پرور ایران در دفاع از نظام و رهبری بزرگوار انقلاب ثابت‌قدم است و لحظه‌ای از توطئه‌ها و خباثت دشمنان علیه حاکمیت غافل نمی‌شود.

صالح‌نیا افزود: در بعد خارجی دشمنان فهمیدند که اقتدار و استحکام نظام اسلامی ریشه در عقاید و ایمان مردم دارد و مردم در سایه پرچم سبز مهدوی و پرچم سرخ حسینی آماده جانفشانی برای اسلام و انقلاب هستند.

وی آشکار شدن دشمنی گسترده غرب علیه نظام اسلامی ایران، اعتراف دشمن به اقتدار و قدرت بازدارندگی نظام اسلامی، تحرک‌بخشی به بیداری اسلامی در منطقه و همچنین حفظ استقلال سیاسی گسترده کشور با حضور گسترده ملت را از دیگر ابعاد حماسه 9 دی ماه عنوان کرد.

امام جمعه کوهبنان گفت: ملت ایران با لبیک به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری با وحدت و یک‌دلی تمام افکار و جناح‌های سیاسی به فتنه‌گران و دشمنان درسی فراموش نشدنی دادند.

وی گفت: ملت همیشه بیدار ایران در سالروز 9 دی ماه سال جاری با حضور گسترده و پرشور خود در این روز مهم بار دیگر قدرت و اقتدار اسلام و انقلاب را به جهانیان نشان داده و به آنان می‌فهمانند که ملت لحظه‌ای از آرمان‌های حضرت امام، شهدا و ولایت و رهبری فاصله نمی‌گیرند.

انتهای پیام/80012/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول