اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهریار:

9 دی روز اثبات ولایت‌مداری ملت ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهریار گفت: روز 9 دی ماه نشانه مهمی در اثبات ولایت‌مداری ملت ایران است.

9 دی روز اثبات ولایت‌مداری ملت ایران است

سیدعباس جوهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: در تاریخ هر ملتی برخی از رویدادها ماندگار می‌شود، چراکه هر کدام از این روزها و رویدادها نشان‌دهنده بخشی از آرمان‌ها و خواسته‌های به‌حق آن جامعه است.

وی با اشاره به رخدادهای تلخ پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 گفت: در آن ایام عده‌ای به بهانه انتخابات اقدامات شومی را برخلاف مصالح ملت، نظام و انقلاب مرتکب شده و چهره واقعی خود را نشان دادند.

فرماندار شهرستان شهریار تاکید کرد: ملت ایران همواره پیرو ولایت بوده و برای تحقق اهداف و آرمان‌های اسلام و انقلاب از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده‌اند و در آن دوران نیز با بصیرت و هوشیاری مثال‌زدنی در مقابل فتنه‌گران صف‌آرایی کردند.

جوهری گفت: مردم ما وقتی دیدند که عده‌ای فریب‌خورده مطالبی را بیان کرده و دست به اعمالی می‌زنند که برخلاف اصول و آرمان‌های آنها است، بلافاصله برای دفاع از اسلام و انقلاب وارد میدان شده و پاسخ قاطعی به دشمنان دادند.

* نهم دی بساط دشمنان اسلام و انقلاب برچیده شد

وی افزود: اوج بصیرت و هوشیاری مردم ایران در روز نهم دی ماه به نمایش گذاشته شد و در این روز بساط دشمنان اسلام و انقلاب با قیام ملت ایران برچیده شد.

فرماندار شهرستان شهریار تاکید کرد: به طور قطع اگر هدایت‌های مدبرانه رهبری معظم انقلاب اسلامی، تلاش دلسوزان واقعی انقلاب و هوشیاری و بصیرت ملت ایران نبود، دشمنان بخشی از اهداف شوم خود را علیه ایران اسلامی عملی کرده‌ بودند.

جوهری در پایان گفت: نهم دی ماه در حقیقت روز اثبات ولایت‌مداری و از خودگذشتگی این مردم در راه تحقق اهداف و آرمان‌های اسلام و انقلاب است.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول