اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان:

حماسه 9 دی نباید کوچک شمرده شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان 9 دی را یکی از رویدادهای مهم تاریخ انقلاب داست و گفت: این روز در تقویم ملی ما ثبت شده است و نباید آن را کوچک بشمریم.

حماسه 9 دی نباید کوچک شمرده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز حسن حائری شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی ساعت و 10 و 30 دقیقه صبح روز شنبه 9 دی ماه در حسینیه اعظم اهواز واقع در خیابان طالقانی برگزار می‌شود.

وی از همه ارگان‌ها و نهاد‌ها خواست برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این گرامیداشت ‌‌نهایت تلاش خود را بکنند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سعید جعفری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان به تشریح برنامه‌های گرامیداشت حماسه 9 دی پرداخت و گفت: استفاده از کار‌شناسان دینی و سیاسی در برنامه‌های صدا و سیما، برگزاری مسابقات فرهنگی و سیاسی، برپایی نمایشگاه کتاب و عکس و هماهنگی با مطبوعات و رسانه‌های استان خوزستان برای حضور در برنامه‌های بزرگداشت این روز از جمله برنامه‌هایی است که به این مناسبت تدارک دیده شده است.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌ها اعزام مبلغ و سخنران به مدارس استان است تا حماسه حضور مردم در این روز به یادماندنی را برای دانش آموزان تبیین کنند.

جعفری برگزاری تجمع مردم اهواز در حسینیه اعظم را یکی دیگر از برنامه‌های بزرگداشت 9 دی عنوان کرد و گفت: در این تجمع حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور به سخنرانی خواهند پرداخت.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان از انجمن اسلامی بازار خواست برای حضور هر چه بیشتر بازاریان در آیین گرامی داشت حماسه 9 دی اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

وی دیدار با خانواده تنها شهید اهوازی فتنه پس از انتخابات 1388 را یکی دیگر از برنامه‌های گرامیداشت حماسه 9 دی اعلام کرد و گفت: در برنامه ریزی‌هایی که انجام شده مسئولان استانی در این روز به دیدار خانواده شهید «یعقوب بروایه» از شهدای فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری خواهند رفت.

انتهای پیام/72004‌/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول