اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه انقلاب اسلامی استان زنجان:

9 دی روز دفاع از حریم ولایت و رهبری است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: 9 دی روز دفاع از حریم ولایت است.

9 دی روز دفاع از حریم ولایت و رهبری است

روح‌الله صمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: 9 دی به عنوان یکی از ایام‌الله‌های مبارک انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که همه ملت برای دفاع از اصل ولایت فقیه به میدان آمدند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 9 دی موجب شد تا حماسه بزرگی در جامعه خلق شود، افزود: نقش دانشجویان نیز در این روز بسیار برجسته است.

دبیر حزب موتلفه انقلاب اسلامی استان زنجان حماسه 9 دی را موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان دانست و افزود: مردم برای دفاع از حریم ولایت و نظام جمهوری اسلامی به صحنه آمده و از انقلاب و دستاوردهای آن حمایت کردند.

وی با بیان اینکه جایگاه رهبری از دیدگاه ملت ایران جایگاه ارزشمندی است، افزود: هر گونه توطئه علیه این جایگاه با عکس‌العمل مردم مواجه می‌شود.

در 9 دی ملت در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایستاد

صمدی با اشاره به اینکه دشمنان به زعم خود می‌خواستند نظام جمهوری اسلامی را در فتنه 88 سست کنند، افزود: دشمنان نه تنها از برنامه‌های خود طرفی نبستند بلکه ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایستادند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی همواره از جایگاه ولایت دفاع کرده است، خاطرنشان کرد: حضور عالم و فقیه در راس حکومت اسلامی همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

دبیر حزب موتلفه انقلاب اسلامی استان زنجان بر ضرورت دفاع از حریم ولایت در جامعه تاکید کرد و گفت: ملت ایران همواره این جایگاه را شناخته و از آن دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در حماسه 9 دی پاسخ کوبنده‌ای به فتنه‌های دشمنان بود، افزود: مردم ایران دفاع از ولایت فقیه را برای خود تکلیف می‌دانند.

صمدی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در سایه توجه به اصل ولایت فقیه در برابر دشمنان ایستادگی کرده است، افزود: درایت، بصیرت و تیزبینی مقام معظم رهبری همواره موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده است.

وی با بیان اینکه مردم ایران با عمل به موقع و زمان‌شناسی توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند، یادآور شد: 9 دی موجب تنویر افکار عمومی و جامعه جهانی نسبت به توطئه‌های دشمنان شد.

دبیر حزب موتلفه انقلاب اسلامی استان زنجان بر ضرورت ادامه حمایت از ولایت فقیه در جامعه تاکید کرد و افزود: مشکل بسیاری از کشورهای اسلامی نبود ولی‌فقیه در راس حکومت این کشورها است.

وی با بیان اینکه درایت و تیزبینی رهبری موجب عقب‌نشینی دشمنان شد، خاطرنشان کرد: توطئه‌های دشمنان علیه نظام با درایت رهبری حل شده است.

انتهای پیام/73003/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول