اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ارزوئیه خبر داد

برگزاری همایش 9 دی در ارزوئیه

خبرگزاری فارس: فرماندار ارزوئیه گفت: همایش برزگی با عنوان 9 دی در مصلای شهر با هماهنگی مسئولان شهرستان و با دعوت یکی از سخنرانان برجسته استان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش 9 دی در ارزوئیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارزوئیه، حسین موسی‌علی پیش از ظهر امروز در جلسه برگزاری همایش 9 دی در این شهرستان اظهار داشت: ملت ایران با حماسه حضور خود در 9 دی ثابت کردند که همیشه پشت سر مقام معظم رهبری هستند و یک بار دیگر با امام و مقتدای خود تجدید بیعت کردند.

وی خاطرنشان کرد: همایش 9 دی در مصلای شهر با هماهنگی و حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان و با دعوت یکی از سخنرانان برجسته استان برگزار می‌شود.  

امام جمعه ارزوئیه در این جلسه اظهار داشت: حماسه 9 دی بیانگر بصیرت و آگاهی ملت بزرگ ایران بود و حماسه حضور مردم در 9 دی برای حفظ ارزش‌های انقلاب، تجدید میثاق با رهبری و اوج سرافرازی نظام جمهوری اسلامی با ولایت فقیه است.

حجت‌الاسلام محمد جعفری افزود: ملت ایران در همه تاریخ هوشیاری خود را نشان داده‌اند و همه پشتیبان ولایت و رهبری خواهند بود.

همچنین علی سیف‌الدینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ارزوئیه در این نشست حماسه 9 دی را تجلی حضور بصیرت و آگاهی ملت ایران دانست و گفت: ما باید این روز بزرگ و به یاد ماندنی را گرامی بداریم و تلاش کنیم تا این روز در اذهان مردم برای همیشه بماند.

انتهای پیام/80024/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول