اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

همایش بصیرت 9 دی با حضور سردار صفوی در آمل

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: همایش بصیرت در 9 دی ماه با حضور سردار صفوی دستیار و مشاور فرمانده کل قوا برگزار می‌شود.

همایش بصیرت 9 دی با حضور سردار صفوی در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری آمل، پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سال 1391 با محوریت حماسه ششم بهمن سال 60 مردم آمل در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران برگزار شد.

یدالله اکبرزاده فرماندار آمل در این جلسه با بیان اینکه پیش از ابلاغ ستاد 9 دی در شهرستان این جلسات را تشکیل دادیم، یادآور شد: سه برنامه تمرکزی برای این روز در شهرستان تدارک دیده شده است.

وی اعلام کرد: همایش بزرگ بصیرت با حضور سردار صفوی، سخنرانی یکی از مسئولان استانی قبل از نماز جمعه و شب شعر استانی در وصف بصیرت و میثاق ولایت برای گرامیداشت این روز در نظر گرفته شده است.

اکبرزاده با اعلام اینکه 50 برنامه در بحث بصیرت‌افزایی در سطح پایگاه مقاومت بسیج شهرستان در حال اجرا است با اشاره به حماسه اسلامی شش بهمن یادآور شد: 6 بهمن برگ زرینی در انقلاب است و متعلق به آمل نیست بلکه به کشور تعلق دارد.

وی با تاکید بر اینکه انتظارات زیادی از مسئولان استانی و کشوری برای گرامیداشت این روز داریم، گفت: برنامه‌های تمرکزی در شهرستان در این روز صورت می‌گیرد که مهم‌ترین آنها دیدار با خانواده‌های شهدا با حضور مسئولان استانی است.

فرماندار آمل با تاکید بر اینکه در راستای انتقال ارزش‌ها به نسل جدید باید کوشا باشیم، افزود: مردم در این حماسه جلوتر از نظامی‌ها بودند و نیاز است که قدردان این حماسه مردمی باشیم.

اکبرزاده با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت شش بهمن آمل یادآور شد: افتتاح میدان شهدای ششم بهمن، برگزاری تئاتر خیابانی با موضوعیت حماسه ششم بهمن، برگزاری شب شعر استانی، ارسال فراخوان طراحی آرم و طرح تندیس، چاپ کتاب اشعار، چاپ کتاب قصه کودکان، مراسم غبارروبی و عطرافشانی، افتتاح چندین پروژه ساماندهی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، نصب تمثال مبارک شهدای ششم بهمن در شهرستان، هماهنگی جهت بازدید دانشجویان و دانش‌آموزان از موزه شهدا ششم بهمن و برگزاری مراسم تمرکزی یادواره شهدای ششم بهمن در مصلای نماز جمعه آمل از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این روز است.

وی از برگزاری بیش از 40 برنامه فرهنگی هنری در سطح پایگاه‌های بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خبر داد و افزود: امیدواریم بتوانیم گوشه‌هایی از رشادت‌های مردم این شهرستان را بازگو کنیم.

انتهای‌پیام/86011/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول