اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سقز:

حماسه 9 دی عمق بصیرت ملت ایران را به نمایش گذاشت

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سقز گفت: حماسه‌ای که مردم شریف و انقلابی ایران در روز نهم دی ‌ماه سال 88 به نمایش گذاشتند، نشان از عمق بصیرت مردم و مشت محکمی بر دهان بانیان فتنه آن سال بود.

حماسه 9 دی عمق بصیرت ملت ایران را به نمایش گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، نادر فخری ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی شهرستان سقز افزود: این حماسه به یاد ماندنی پایانی بر تحرکات ضدانقلابی بدخواهان نظام بود.

وی افزود: مردم ایران با حضور به موقع خود در صحنه، موجب یأس و ناامیدی دشمنان در داخل و خارج از کشور شدند تا این واقعه برای همیشه در تاریخ زرین میهن اسلامی به عنوان واقعه‌ای درخشان به ثبت برسد.

فرماندار شهرستان سقز خاطر نشان کرد: بصیرتی که مردم در این حماسه به نمایش گذاشتند، در دل آنها نهادینه شده و همواره به عنوان چراغی روشنگر و هدایت بخش، فرا راه مسیر حرکت نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

فخری همچنین با بیان اینکه این حادثه نشان‌دهنده عمق درک و بصیرت مردم بود از آن به عنوان معجزه الهی نام برد و خاطرنشان کرد: بصیرتی که مردم در این حماسه به نمایش گذاشتند، در دل آنها نهادینه شده و همواره به عنوان چراغ روشنگر و هدایت بخش فرا راه مسیر حرکت ایران اسلامی خواهد بود.

فرماندار سقز با بیان اینکه معیار سنجش اسلام با  شخصیت‌ها میسر نیست، اظهار داشت: این راه حق است که اهمیت دارد و شخصیت‌ها اگر چه در تاریخ با نام درخشان ثبت شده باشند، اما در صورتی‌ که از راه حق منحرف شوند ارزش خود را از دست می‌دهند.

در این جلسه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سقز هم با اشاره به حماسه 9 دی به عنوان نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی و نقش تأثیرگذار آن در این حماسه عظیم از همه ادارات و نهادها به ‌ویژه دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و نهادهای تبلیغی و فرهنگی درخواست کرد با برگزاری برنامه‌ها و مراسم تبیینی به بررسی زوایای فتنه سال 88 و خنثی‌سازی آن توسط مردم مؤمن و انقلابی بپردازند.

محمد وحیدی ادامه داد: ستاد همایش 9 دی برای 9 قشر جامعه که عبارتند از دانشجویان، حوزه‌های علمیه، بسیجیان، بانوان، کارگران، اصناف، مردم در نماز جمعه، جوانان و فرهنگیان، همایش‌ها و برنامه‌های گوناگونی را در نظر گرفته است.

وی در پایان اضافه کرد: امسال می‌کوشیم در برنامه‌هایی که برای 9 دی تدارک دیده‌ایم سخنان رهبر انقلاب را در قالب بصیرت افزایی به شیوه‌های گوناگون و در یک فضای فرهنگی افزایش دهیم.

انتهای پیام/79010/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول