اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ماکو تاکید کرد

صیانت از پیام‌های عمقی زمینه‌ساز حماسه 9 دی

خبرگزاری فارس: امام جمعه ماکو بر صیانت و پاسداری از پیام‌های عمقی زمینه‌ساز حماسه 9 دی که تجلی ایمان و اراده دینی ملت ایران است تاکید کرد.

صیانت از پیام‌های عمقی زمینه‌ساز حماسه 9 دی

حجت‌الاسلام ایوب رنجبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مردم، ایدئولوژی مبتنی بر مکتب دینی و رهبری حکیمانه ارکان اصلی تئوری تشکیل دهنده تفکرات انقلاب اسلامی است که اوج تجلی و صیانت از آن را می‌توان در حماسه نهم دی به وضوح مشاهده کرد.

وی خاطر نشان کرد: اگر به دور از سطحی‌نگری‌های عامیانه به ماهیت پیام‌های تجلی یافته در حماسه 9 دی دقت نظر داشته باشیم، تبیین و بزرگداشت این روز را از شعارزدگی دور ساخته‌ایم.

رنجبری با بیان اینکه عوامل نقش‌آفرین در فتنه 88 را می‌توان به دو گروه عوامل درونی و بیرونی تقسیم کرد، افزود: پر واضح است که عوامل خارجی همان دست‌ها و افکار پلیدی است که در همه حال تعالی انقلاب اسلامی ایران را بر ضرر منافع مادی و موقعیت پوشالی خود می‌دانند.

این مسئول در ادامه متذکر شد: در حوادث زمینه‌ساز فتنه 88 باید میان فتنه‌گران و فتنه‌زدگان تفاوت‌های جدی قائل شد.

امام جمعه ماکو خاطر نشان کرد: یک سری افراد و خواص عملاً در این حوادث بازیچه برخی از فتنه‌گران شدند و این مهم از نبود معرفت کافی و سست عنصری در پایبندی به ارزش‌های ولایی نشأت می‌گیرد.

وی اذعان داشت: آنچه می‌تواند بزرگداشت و تبیین این حماسه ملی و دینی را از مرحله شعارزدگی که از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است دور سازد این است که به پیام‌های جاری در حوادث قبل و پس از حماسه 9 دی نگرش تحلیلگرانه و ماهیتی داشته باشیم.

انتهای پیام/61013/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول