اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بناب:

زنده نگهداشتن حماسه 9 دی احیای ارزش‌های راستین انقلاب است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بناب گفت: زنده نگهداشتن حماسه 9 دی در حقیقت احیای ارزش‌ها و باورهای راستین انقلاب اسلامی است.

زنده نگهداشتن حماسه 9 دی احیای ارزش‌های راستین انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، ناصر هاشمی عصر امروز در جلسه هماهنگی و تشکیل ستاد نهم دی و بزرگداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شهرستان بناب روز 9 دی روز تاریخی و به عنوان یکی از برگ‌های مهم و افتخارآمیز انقلاب اسلامی است که باید همه ساله یاد و خاطره این روز به بهترین شکل ممکن گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه این روز مهم در تاریخ سیاسی ایران و حتی جهان برای همیشه ماندگار خواهد بود، افزود: در این روز اراده ملت در دفاع از کیان میهن اسلامی و ارزش‌های اصیل اسلام بر تمام نقشه‌ها و توطئه‌های عوامل داخلی و خارجی نظام سلطه چیره شد.

معاون فرماندار بناب تأکید کرد: حماسه 9 دی نشان داد که دلبستگی و علاقه وافر امت به رهبری خود ناگسستنی و غیر قابل خدشه است.

وی در ادامه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف را از مهم‌ترین اهداف نامگذاری دهه فجر خواند و اظهار کرد: انقلاب اسلامی تحولی عظیم و بنیادی در ساختار کلی جامعه و نظام سیاسی آن به وجود آورد تا زمینه ظهور و بروز حکومت جهانی ولی عصر(عج) فراهم آید.

هاشمی، توجه به محوریت مردم در برنامه‌های دهه فجر را مهم ارزیابی کرد و گفت: حضور پرشور مردم به عنوان بانیان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی در برنامه‌های دهه فجر سبب پررنگ شدن برنامه‌ها خواهد بود.

در این جلسه ناصر بزازبنابی بخشدار مرکزی بناب به عنوان مسئول ستاد دهه فجر و نیز مسئول ستاد نهم دی شهرستان بناب انتخاب شد.

همچنین در ادامه جلسه پس از بحث و بررسی، 14 کمیته با محوریت و مسئولیت ادارات و نهادهای انقلاب اسلامی شهرستان بناب برای اجرای برنامه‌های دهه فجر این شهرستان انتخاب شدند.

انتهای پیام/60004/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول