اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان:

9 دی روز پیوند امت و ولایت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: 9 دی روز پیوند امت و ولایت محسوب می‌شود.

9 دی روز پیوند امت و ولایت است

منصور مرادلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: حضور آگاهانه مردم در عرصه‌های مختلف موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده است.

وی با بیان اینکه مردم با حضور گسترده خود در عرصه‌های دفاع از نظام و دستاوردهای آن به خوبی دفاع کرده‌اند، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم نیز در دوران دفاع مقدس موجب پیروزی در این عرصه شد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اینکه مردم ایران همواره در برابر توطئه‌های دشمنان هزینه پرداخت کرده‌اند، افزود: در هر دوره‌ای با توجه به مقتضیات زمان این هزینه‌ها از سوی ملت پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در جریان فتنه 88 نیز مردم با حضور گسترده خود در روز 9 دی حماسه بزرگی را خلق کردند، افزود: توطئه‌های دشمنان در سال 88 با درایت و تیزبینی مقام معظم رهبری خنثی شد.

مرادلو با اشاره به اینکه در عاشورای سال 88 برخی افراد از سوی دشمنان تحریک شده و به خیابان‌ها آمدند، افزود: هتک حرمت نسبت به مقدسات اسلامی از حرکات زشت دشمنان علیه نظام بود.

وی با بیان اینکه حرکت زشت این افراد موجب جریحه‌دار شدن احساسات مردم شد، افزود: مردم برای مقابله با توطئه‌های دشمنان به میدان آمده و فتنه‌های دشمنان را خنثی کردند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اینکه استکبار در طول 34 سال گذشته همواره از هر توطئه‌ای علیه نظام استفاده کرده است، افزود: استکبار از هر فرصتی برای ایجاد تزلزل در جامعه اسلامی استفاده کرده است.

وی با بیان اینکه مردم همواره در برابر توطئه‌های دشمنان مقاومت و ایستادگی کرده‌اند، افزود: بصیرت مردم موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده است.

* حضور مردم در صحنه موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده است

مرادلو حضور مردم را در برابر توطئه‌های دشمنان را مهم ارزیابی کرد و افزود: در طول 34 سال گذشته مردم در صحنه دفاع از نظام اسلامی حضور یافته و ارادت خود را به نظام نشان داده‌اند.

وی با بیان اینکه اهداف استکبار با حضور مردم در صحنه خنثی شده است، افزود: هر جا که حضور مردم گسترده بوده است این حضور موجب عقیم ماندن توطئه‌ها بوده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان نگذاشت دشمنان به اهداف خود در سال 88 دست یابند، افزود: مردم با حضور گسترده در حماسه 9 دی ثابت کردند که همواره در صحنه حضور داشته و از دشمنان هراسی ندارند.

وی با اشاره به اینکه مردم پس از حماسه 9 دی به این نتیجه رسیدند که هر جا کنار رهبری قرار گیرند هیچ توطئه‌ای بر علیه نظام کارساز نیست، تصریح کرد: پیوند امت و ولایت در چنین روزی شکل گرفت.

مرادلو وظیفه مردم را دفاع از حریم ولایت عنوان کرد و گفت: مردم با حضور گسترده در این حماسه نشان دادند که مردم تا پای جان مدافع حریم ولایت فقیه در جامعه هستند.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول