اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرمی در مجلس:

اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری به اجماع حداکثری برسند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: در مجلس اصولگرایان در دو گروه و فراکسیون فعالیت می‌کنند که امیدواریم برای ریاست جمهوری به وحدت و اجماع حداکثری برسند.

اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری به اجماع حداکثری برسند

حجت‌الاسلام میرقسمت موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: هر چند اظهار نظر در مورد آرایش انتخاباتی زود است اما آنچه که در شرایط فعلی می‌توان به جرأت به موفقیت آنها اذعان کرد تلاش اصولگرایان معتدلی است که سعی می‌کنند در انتخابات آینده با محوریت سر و سامان دادن به وضعیت اقتصادی کشور موفق عمل کنند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس تصریح کرد: در وضعیت فعلی برای تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران و جواب دادن به دشمنان نظام ما باید وحدت رویه و مشارکت حداکثری را در انتخابات ریاست جمهوری جزء هدف‌گذاری‌های اصلی قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: همه آنهایی که به نظام، قانون اساسی و آرمان‌های گرانسنگ حضرت امام و مقام معظم رهبری و استقلال این کشور پایبند هستند باید برای شرکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری تلاش کنند.

موسوی اضافه کرد: همه باید با در نظر گرفتن وضعیت فعلی گزینه‌ای توانمند و ولایتمدار را انتخاب کنیم و فراکسیون در راستای این کلیات انتخاباتی تلاش می‌کنند تا از کاندیدایی برجسته و شایسته حمایت کنند.

این مسئول با اعلام اینکه تاکنون به کاندیدای مشخصی نرسیده‌ایم، بیان کرد:‌ افرادی که در این راستا مطرح می‌شوند در حد پیشنهاد هستند و فعلاً زمان برای انتخاب و حمایت از کاندیدای مورد نظر وجود دارد.

وی یادآور شد: البته باید مصلحت نظام و کشور را در نظر گرفته و ارتباط ایران با کشورهای خارجی به ویژه کشورهای همسایه را با حفظ ارزش‌ها مدنظر قرار داد و با این چارچوب اصولگرایی باید توان بالقوه خود را تبدیل به بالفعل کرد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس اصولگرایان در دو گروه و فراکسیون فعالیت می‌کنند که البته هدف آنها یکی است اما با دیدگاه‌های مختلف در حال فعالیت هستند و نباید احساس کنیم که دو شقه شدن آنها به ضرر اصولگرایان است.

موسوی افزود: در وضعیتی که اصلاح‌طلبان قرار دارند شاید بیش از یک نفر را برای کاندیداتوری روانه میدان نکنند که امیدواریم اصولگرایان نیز به وحدت و اجماع حداکثری برسند.

وی تصریح کرد: تجربه نشان داده است که ورود دو یا سه نفر از اصولگرایان منجر به شکست آنها می‌شود که در این شرایط حساس باید وحدتشان را بیش از گذشته حفظ کنند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: ‌البته از طیف حامیان دولت نیز چندین گزینه مطرح هستند اما به نظر می‌رسد از قدرت رأی‌آوری زیادی برخوردار نباشند.

موسوی در مورد مشائی نیز بیان کرد: احتمال دارد مشائی در انتخابات بهار سال آینده کاندیدا شود.

انتهای پیام/62001/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول