اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفتگو با خبرنگار فارس

نماینده ارومیه: فکر می‌کنم ولایتی نامزد نهایی اصولگرایان باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: فکر می‌کنم ولایتی نامزد نهایی اصول‌گرایان در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری باشد.

نماینده ارومیه: فکر می‌کنم ولایتی نامزد نهایی اصولگرایان باشد

عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به لزوم برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به صورت کاملاً سالم و رقابتی، اظهار داشت: اگر جناح اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری 92 شرکت نکنند، یک انتخابات سرخورده خواهیم داشت که به نفع کشور نیست.

وی با بیان اینکه سران نظام باید برای ورود تمام احزاب و گروه‌های سیاسی شرایط را مهیا کنند، افزود: از تمام احزاب و گروه‌های سیاسی تقاضا دارم با قدرت وارد انتخابات شوند.

فتاحی به مدیریت شایسته انتخابات توسط مسئولان اشاره کرد و اذعان داشت: همه ما با شرکت بسیار گسترده در انتخابات سبب برگزاری بانشاط، معنادار، پر جدال و سرشار از رقابت آن خواهیم بود.

وی بر لزوم برگزاری مناظرات بین کاندیداها مانند دوره‌های قبل تأکید کرد و گفت: مناظرات سبب می‌شود یک فضای بسیار آزاد سیاسی برای تمام نامزدهای انتخاباتی به منظور تبادل نظرات و سلایق آنان فراهم شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصور برخی در ارتباط با مقارن شدن انتخابات ریاست جمهوری با انتخابات شوراها برای افزایش تعداد رأی‌دهندگان، تصریح کرد: حتی اگر 100 درصد حائزین شرایط برای رأی دادن در انتخابات شرکت کنند و ما قرار باشد که به مسائل و مشکلات معیشتی مردم نپردازیم در این صورت دستیابی به آینده ممکن نیست.

این مسئول با بیان اینکه مردم در شرایط اقتصادی کنونی توان زندگی کردن ندارند، بیان داشت: با پرداختن به این مسائل می‌توانیم انتخابات را بسیار پرشور، گرم و در حد مردم و مقام معظم رهبری برگزار کنیم.

فتاحی به احتمال حضور حداد عادل، ولایتی، رضایی و قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و متذکر شد: قالیباف در سال‌های گذشته مدیریت سنگین و خوبی را در تهران به عهده داشته است و فکر می‌کنم ولایتی نامزد نهایی اصول‌گرایان در انتخابات باشد.

انتهای پیام/61010/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول