اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

سپاه در انتخابات از فرد خاصی حمایت نمی‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: ‌سپاه در انتخابات آینده ریاست جمهوری از فرد خاصی حمایت نمی‌کند.

سپاه در انتخابات از فرد خاصی حمایت نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار علی استادحسینی ظهر امروز در جلسه شورای اندیشه و هم‏فکری بسیج کارمندان استان سمنان که با حضور مدیران کل ادارات استان سمنان در سالن جلسات سپاه این استان برگزار شد،‌ در بخشی از سخنان خود به انتخابات آتی ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه از فرد خاصی در انتخابات حمایت و پشتیبانی نمی‌کند تا زمانی که مقام معظم رهبری، ملاک‌ها و معیارها را بیان کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه سپاه و بسیج در شرایط کنونی بیداری و هوشیاری است، بیان کرد: سپاه هر جایی که احساس خطر کند، مانند گذشته وارد صحنه می‌شود و از ارزش‌های انقلاب و نظام دفاع می‌کند.

بسیجی باید در راستای اهداف نظام و رهبری گام بردارد

فرمانده سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان گفت: بسیجی به ویژه کارمندان بسیجی باید در راستای اهداف نظام و رهبری گام بردارند و دشمنانی که با انواع تهاجم سیاسی، ‌اقتصادی،‌ نظامی و فرهنگی و با تمام توان به صحنه ‌آمده‌اند را از میدان بیرون کنند.

استادحسینی با اشاره به وجود اقشار 18 گانه بسیج اظهار داشت:‌ بسیج در همه قشرها شکل واقعی گرفته است.

وی افزود: شورای اندیشه و هم‏فکری در بسیاری از اقشار 18 گانه مانند بسیج کارگری، مهندسین و دانشجویی، جامعه زنان و سایر اقشار راه‌اندازی شده است.

استادحسینی هدف از تشکیل شورای اندیشه و هم‏فکری را تصمیم‌گیری در جهت خدمت‌گزاری به مردم و تحقق اهداف نظام و رهبری خواند و افزود: امیدواریم با راه‌اندازی این شوراها در تمام اقشار بتوانیم با مشورت و هم‏فکری مسئولان امر گام‌های مؤثر و مفیدی در راستای کمک به بهبود وضع جامعه برداریم.

لزوم توجه به تصمیم‌سازی در بسیج

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان داشت: مهم‏ترین هدف تشکیل شوراهای هم‏فکری در اقشار مختلف بسیج تصمیم‌سازی و ارائه پیشنهادات سازنده است.

استادحسینی گفت: پیشنهادات باید در جهت بهبود وضع کارمندان، ‌مردم و تحقق بخشیدن به اهداف و منویات رهبری باشد و بدانیم که بازخورد، برکات و ثمرات این حرکت عظیم به خودمان برمی‌گردد.

وی اظهار داشت: شورای هم‏فکری بسیج کارمندان علاوه بر مرکز استان در تمام شهرستان‌های استان سمنان به منظور تربیت نسلی جدید برای اداره انقلاب اسلامی تشکیل خواهد شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تفکر و اندیشه بسیجی باید در تمام اقشار 18 گانه ترویج یابد؛ چرا که این تفکر بسیجی است که عامل حرکت و پویایی نظام و انقلاب می‏شود و به حقیقت در طول سال‌های خدمت‏گزاری شاهد و ناظر نتایج این تفکر بوده‌ و خواهیم بود.

انتهای پیام/22491/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول