اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

حرمت افراد در انتخابات حفظ شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک حفظ حرمت و حیثیت افراد را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ضروری برشمرد.

حرمت افراد در انتخابات حفظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهربابک با اشاره به فضائل امام موسی کاظم (ع) اظهار داشت: مشهور‌ترین لقب امام هفتم کاظم به معنای فرو برنده خشم است و آن هم به این علت که حضرت حتی در حق دشمنانش هم نفرین نکرد و جاسوسان نتوانستند کلمه‌ای را از آن حضرت بشنوند که حاکی از خشم وی باشد.

وی علم‌، حلم، سخاوت و کظم غیض امام هفتم را از ویژگی‌های برجسته آن امام بزرگوار دانست و نمازگزاران را به پیروی عملی از آن امام معصوم (ع) دعوت کرد.

خطیب جمعه شهربابک با گرامیداشت سالروز ارتحال آیت‌الله مرعشی‌نجفی افزود: بهترین تلاش‌های این مرجع عالی‌قدر پرورش صدها شاگرد و بنای مدارس علمیه و ایجاد کتابخانه‌ عظیم و بی‌نظیر در شهر قم و همراهی و همگامی ایشان با حضرت امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

وی نهضت سواد‌آموزی را منشاء خیر و برکات دانست و عنوان کرد: با وجود اینکه بخش عظیمی از مردم قبل از انقلاب از سواد‌ محروم بودند به برکت انقلاب اسلامی و عنایت امام راحل بی‌سوادی از کشورمان ریشه‌کن شد.

منتظری حفظ حرمت و حیثیت افراد را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ضروری برشمرد و خاطر‌نشان کرد: همه باید مواظب باشند، حیثیت و حرمت افراد محفوظ بماند و تخریب آنها در شأن نظام اسلامی نیست.

و‌ی افزود: ملت ایران با بی‌توجهی ‌به شایعات بی‌اساس و با هوشیاری و بصیرت توطئه‌ها و نقشه‌های احتمالی را با قدرت خنثی می‌کند.

منتظری همچنین از مردم فهیم شهربابک خواست برای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی از نمایشگاه کتاب بصیرت که از دوم تا 12 دی ماه با بیش از 300 هزار جلد کتاب برپا می‌شود، بازدید کنند.

انتهای پیام/80023/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول