اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بدمینتون استان قزوین:

مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون قزوین دی ماه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بدمینتون استان قزوین از برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت در ششم دی ماه سال‌جاری خبر داد.

مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون قزوین دی ماه برگزار می‌شود

صدرالدین طاهرخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه این مجمع با حضور شش نامزد برگزار می‌شود، اظهار داشت: محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان هم در مجمع حضور خواهد داشت.

وی افزود: صدیق سخن‌سنج رئیس کنونی هیئت بدمینتون استان، محمد پورابراهیم، رضا مؤمن‌پور، محمدحسن ایرانخواه، ولی محمدزمانی و محرمعلی محمدبیگی از نامزدهایی هستند که برای حضور در این انتخابات کاندید شده‌اند.

طاهرخانی با بیان اینکه با برگزاری این مجمع رئیس هیئت بدمینتون استان قزوین برای چهار سال آینده انتخاب می‌شود، افزود: به هر حال آنچه که مهم محسوب می‌شود این است که این مجمع به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

دبیر هیئت بدمینتون استان قزوین در ادامه با اشاره به ترکیب شش بدمینتون‌باز استان قزوین که به تازگی با دعوت کادر فنی تیم ملی به اردوی تیم بدمینتون کشورمان دعوت شده‌اند، افزود: این امر نشان از رشد و پیشرفت بدمینتون‌بازان استان قزوین در سال‌های اخیر را حکایت می‌کند.

وی اظهار داشت: امید روشن، محسن آموزگار، سعید پورابراهیم، محمدحسین کریمی‌نیا، امیررضا کاکاوند و عرفان نوری شش بدمینتون‌باز قزوینی هستند که با توجه به حضور در اردوی تیم ملی می‌توانند در رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر هم شرکت کنند.

طاهرخانی یادآور شد: امید روشن و محسن آموزگار بدمینتون‌بازان قزوینی دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند که در رده سنی امید و بزرگسالان در جام فجر شرکت می‌کنند.

دبیر هیئت بدمینتون استان قزوین با اشاره به اینکه سعید پورابراهیم و محمدحسین کریمی‌نیا دیگر بدمینتون‌بازان قزوینی هستند که در رده سنی جوانان با حریفان خود روبه‌رو می‌شوند عنوان کرد: امیررضا کاکاوند و عرفان نوری نیز دو بدمینتون‌باز قزوینی هستند که در رده سنی نوجوانان مسابقات جام فجر شرکت می‌کنند.

طاهرخانی بیان داشت: مسابقات قهرمانی بدمینتون بین‌المللی جام فجر بیستم بهمن ماه سال‌جاری با حضور بدمینتون‌بازان کشورهای خارجی و داخلی کشورمان به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم‌های زنان و مردان بدمینتون استان قزوین هم در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور حاضر هستند، گفت: با توجه به توانایی‌ها و شایستگی‌های بدمینتون‌بازان استان قزوین امیدوار هستیم آنان در این رقابت‌ها بتوانند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/77004/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول