اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

ادعای تقلب در انتخابات مصر نتیجه اسلام‌هراسی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: دشمنان و مخالفان دولت مصر پس از کسب نتیجه مرحله اول انتخابات ادعای تقلب و خدشه بر همه‌پرسی را مطرح کردند که همه در نتیجه اندیشه اسلام‌هراسی آن‌ها است.

ادعای تقلب در انتخابات مصر نتیجه اسلام‌هراسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌السلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک ولادت امام موسی کاظم (ع) شایعه‌های مربوط به پایان عمر دنیا در 21 سپتامبر را بی‌پایه و اساس خواند و اظهار داشت: تمام ادیان و مذاهب جهان معتقد هستند که در مقطع پایانی دنیا مصلح کل ظهور می‌کند، اما اکنون چنین اتفاقی نیفتاده است تا به پایان دنیا برسیم.

وی با تأکید بر اینکه تمام مسلمانان حتی وهابیان نیز اعتقاد به ظهور امام زمان (عج) را از ضرورت‌های دین می‌دانند، افزود: همین ایمان به خداوند موجب می‌شود تا ما هر سخنی مغایر با آن را رد کنیم.

عسکری غلبه دین اسلام بر تمام ادیان جهان را وعده خداوند ذکر و تصریح کرد:‌ این مهم نیز یکی دیگر از وعده‌های الهی است که تاکنون محقق نشده است و  همین امر شایعه پایان دنیا را تکذیب می‌کند.

عسکری بیان داشت:‌ این وعده الهی است که با وجود میل تمام بدخواهان و مشرکان، اسلام در تمام دنیا به عنوان اندیشه برتر و دین حاکم بر تمام حکومت‌ها می‌شود.

وی ابراز داشت: پس از تدوین پیش‌نویس قانون اساسی مصر بر اساس کلیات و روح دین اسلام، استکبار تلاش کرد تا این قانون به رأی گذاشته نشود اما زمانی که با استقامت دولت مصر مواجه شد، تلاش کرد تا از حضور مردم در این همه‌پرسی جلوگیری کند.

عسکری با اشاره به اینکه مردم مصر در مرحله نخست با وجود همه توطئه‌های دشمنان با حضور حداکثری خود به این همه‌پرسی رأی مثبت دادند، عنوان کرد: دشمنان و مخالفان دولت مصر پس از کسب این نتیجه ادعای تقلب و خدشه بر همه‌پرسی را مطرح کردند که همه در نتیجه اندیشه اسلام‌هراسی آن‌ها است.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه تمام تهدیدها، تحریم‌‌ها و نزاع دشمنان جمهوری اسلامی علیه کشور به دلیل انتقام گرفتن از دین خداوند است، گفت: آن‌ها به خوبی به این امر واقف هستند که ایمان مردم موجب می‌شود تا هرگز زیر بار سلطه استکبار نروند. 

وی با اشاره به تیراندازی‌های مکرر خونین‌بار در آمریکا اذعان داشت: اوباما به دلیل حمایت از کارخانه‌داران تسلیحاتی که از سرمایه‌داران امریکا به شمار می‌روند، قانون منع سلاح را اجرایی نمی‌کند و همین امر موجب بروز ناامنی‌های بسیاری در این کشور شده است.

عسکری خاطرنشان کرد: برخی افراد به جای توجه به معیارهای ارزشی در بینش اسلامی و شایسته‌‌سالاری افراد را با معیارهای سیاسی و جناحی خود می‌سنجند و با تعصب گروهی و جناحی با دیگران برخورد می‌کنند که می‌طلبد، این روند را اصلاح کنند.

انتهای پیام/80001/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول