اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان مطرح کرد

دشمن به انتخابات شوراها به عنوان اهرم اغتشاش در سطح محلی نگاه می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: دشمن در انتخابات 92 علاوه بر برنامه‌ریزی برای اغتشاش در سطوح محلی به دنبال اغتشاشات محلی با دستاویز قرار دادن انتخابات شوراها نیز است.

دشمن به انتخابات شوراها به عنوان اهرم اغتشاش در سطح محلی نگاه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا رستگار پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش بسیج و رسانه اظهار داشت: شرایطی که امروز ایران در مقیاس بین‌المللی دارد هیچگاه نداشته است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تأثیرات شگرفی را در حوزه بین‌المللی و روند جهانی داشته است، افزود: رای حدود 60 درصدی مردم مصر به قانون اساسی اسلام محور، نگرانی غربی‌های را برانگیخته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه در واقع قانون اساسی مصر، کپی نسخه نجات‌بخش نظام اسلامی است، ادامه داد: اجرای شریعت اسلامی و برگشت جمعیت یک میلیاردی مسلمانان به این شریعت حکایت از قدرت نظام اسلامی ایران دارد.

رستگار اضافه کرد: برخی از دشمنان و رسانه‌های معاند متأسفانه اقتصاد مقاومتی را برابر با اقتصادی ریاضتی معنا می‌کنند. اقتصاد مقاومتی در واقع می‌تواند یک جهش برای قطع وابستگی‌ها باشد.

وی همچنین به فرا رسیدن 9 دی ماه اشاره و افزود: ملت ایران باید این مناسبت را همواره بزرگ بدارد چرا که در این روز یک بار دیگر اسلام ناب محمدی احیا شد.امروز دشمن تمام تلاش خود را بر کشاندن مردم به کف خیابان‌ها با هدف تنها گذاشتن رهبری کرده است.

این مسئول ادامه داد: اگر می‌گوئیم ایران اسلامی مقتدر است باید گفت که کشوری همانند پاکستان که دارای بمب اتم است از نظر سیاسی وابسته به آمریکائئ‌هاست و هر روزه توسط جنگنده‌های آمریکایی بمباران می‌شود.

وی اضافه کرد: این در حالی است که ایران اسلامی به برکت ولایت فقیه بیش از سه دهه، بدون بمب اتم در برابر آمریکا ایستاده و استقلال خود را حفظ کرده است. انتخابات سال 92 از نظر سیاسی، اعتقادی و فرهنگی بسیار مهم و یک امتحان بزرگ برای ملت است.

به گفته وی پیچیدگی انتخابات از سایر دوره‌ها بیشتر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: دشمن می‌خواهد علاوه بر اغتشاشات در سطح ملی، با بهانه قرار گرفتن انتخابات شوراها اوضاع را در سطوح ملی و منطقه‌ای نیز مغتش کند.

رستگار تاکید کرد: البته این خیال، خیالی باطل است چراکه ملت ایران بارها تدبر خود را در این صحنه‌ها نشان داده است.در تاریخ هیچ کشوری سراغ داریم که با گذشت سه دهه از اسقرار حکومت‌ها و یا انقلاب‌های جدید، مردم در انتخابات آن کشور حضور بالای 84 درصد داشته باشند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه این فرصت را که نظام می‌توانست از آن به عنوان یک موقعیت برای اثبات هر چه بیشتر نظام در دنیا از‌ آن استفاده کند، توسط برخی از نااهلان و دشمنان به حاشیه کشانده شد.

انتهای پیام/88001/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول