اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات مازندران مطرح کرد

امکان عدم اجرای قانون انتخابات در این دوره

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان مازندران به بررسی قانون انتخابات و برخی از جزئیات آن اشاره کرد و گفت: این موارد دوفوریتی نیست و امکان دارد برای این دوره مصوب و اجرایی نشود.

امکان عدم اجرای قانون انتخابات در این دوره

به گزارش خبرگزاری فارس از مرزن‌آباد، دومین نشست هم‌اندیشی شوراهای ‌اسلامی بخش‌های غرب مازندران عصر امروز در این شهرستان برگزار شد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس و نماینده معین شهرستان‌های تنکابن و رامسر در این نشست گفت: شوراها بهترین حلقه اتصال برای دریافت پیام‌های مردمی هستند.

 دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان مازندران همچنین با اشاره به اینکه باید تلاش شود بهترین چینش برای بدنه شورایی در استان انجام گیرد، بیان داشت: باید اهل فن و افراد باتجربه و تخصص لازم در این نهاد مردمی حضور داشته باشند.

قاسم احمدی اذعان داشت: استان شدن غرب مازندران اصل مهمی است که از آن کوتاه نخواهیم آمد.

وی همچنین با انتقاد به انتصاب اورنگیان به‌عنوان معاون فرماندار عباس‌آباد گفت: من با آقای اورنگیان دوستی قدیمی دارم اما نباید این دوستی سبب شود که درباره انتصاب یک فرد غیربومی انتقاد نکنم.

احمدی ادامه داد: نیروهای متعهد و متخصص بومی زیادی در شهرستان‌های غرب استان وجود دارد که می‌توان از توانمندی‌های آنان در امور اجرایی شهرستان‌ها استفاده کرد.

وی نیز به عدم حضور مسئولان استانی دعوت شده به این جلسه اذعان داشت: نباید با بهانه‌های گوناگون عدم حضور در غرب استان توسط مسئولان استانی توجیه شود و در این مسیر هیچ توجیهی قابل قبول نیست.

رئیس شورای اسلامی بخش خرم‌آباد تنکابن در این نشست بر چگونگی نقل و انتقال سندهای واحدهای مسکونی در روستاها و عدم اجرای درست امور ثبتی گلایه کرد.

شمس‌الدین امانپور با اشاره به اینکه صدور اصناف نیز در شهرها انجام می‌گیرد و درآمدی برای روستاها ندارد خواستار استقلال اصناف در بخش‌های روستایی شد.

وی همچنین گفت: صدور پروانه ساخت خارج از بافت را سازمان همیاری‌ها انجام می‌دهد که ریالی از آن به روستاها برنمی‌گردد که در این زمینه نیز باید مطالبات روستاها پیگیری شود.

در ادامه خشایار گل‌کوهی عضو شورای اسلامی بخش کلاردشت نیز با گلایه از عدم حضور مسئولان استانی در این جلسه بیان داشت: عدم حضور مسئولان استانی در این جلسات که با شوراها به‌عنوان نمایندگان مردم دارند، توهینی به مردم است.

وی همچنین خطاب به نماینده مجلس اظهار داشت: در قانون برنامه توسعه‌ای آینده جایگاه مازندران غربی و وضعیت خاص آن لحاظ شود.

انتهای پیام/86019/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول