اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شاهین‌دژ:

نباید از حالا فضای جامعه را انتخاباتی کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شاهین‌دژ گفت: انتخاباتی کردن فضای جامعه از هم‌‌اکنون صحیح نیست، چرا که سبب غفلت از اقدامات عمرانی و سازندگی می‌شود.

نباید از حالا فضای جامعه را انتخاباتی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ حجت‌الاسلام نقی باقری پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان، اظهار داشت: باید منویات مقام معظم رهبری را در همه زمینه‌ها به ویژه در مورد حساس‌ترین امور کشور مورد توجه قرار داده و از تبلیغات زودهنگام برای انتخابات خودداری شود، چرا که این مسئله یکی از مهم‌ترین تأکیدات ایشان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر زمان مناسبی برای آغاز فعالیت‌های انتخاباتی نیست، ادامه داد: پرداختن به امور انتخاباتی منجر به این می‌شود که در فعالیت‌های عمرانی، سازندگی، فرهنگی و ... وقفه جدی ایجاد شده و به این ترتیب به مردم و جامعه لطمه وارد شود، پس انتظار وجود دارد که از توجه و پرداختن به این قبیل امور خودداری شود.

امام جمعه موقت شاهین‌دژ خاطر نشان کرد: کسانی که خود را حامیان ولایت فقیه و متعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران می‌دانند و چنین باور دارند و زیر چتر نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم خدمت می‌کنند، باید از هرگونه تحرکی که رنگ و بوی تبلیغات می‌دهد، خودداری کرده و به فرمایشات حکیمانه رهبری توجه کنند.

حجت‌الاسلام باقری افزود: اگر کاندیداهای احتمالی از هم‌اکنون برنامه‌های عمرانی، فرهنگی، سیاسی و ... را مطرح کنند، برای مدت زمان قانونی تبلیغات حرفی برای گفتن و طرحی برای ارائه کردن نخواهند داشت، به همین دلیل به مردم وعده‌های ناممکن می‌دهند.

وی تصریح کرد: اگر از امروز جناح‌بندی و جذب طرفداران آغاز شود، نتیجه‌ای جز این در بر ندارد که از خدمت به خلق‌الله غفلت شود، پس انتظار وجود دارد در خرداد ماه سال آینده یا حداقل بعد از عید نوروز، پرداختن به این قبیل امور از طرف نامزدهای احتمالی و نزدیکان آنها آغاز شود.

امام جمعه موقت شاهین‌دژ بیان داشت: در دوره‌های پیش از این نیز تحرکات زود و عجولانه را شاهد بوده‌ایم، به طوری که افراد مختلف تماس حاصل کرده و این موضوع را بیان می‌کردند، اگر در استان برنامه‌ای در حال اجرا است از فرد یا افرادی برای سخنرانی دعوت به عمل آوریم، حال آنکه همان افراد پیش از این بارها دعوت می‌شدند، اما برای حضور در این خطه رغبت نشان نمی‌دادند.

حجت‌الاسلام باقری در پایان ابراز داشت: امیدوار هستیم در ماه‌هایی که منتهی به انتخابات ریاست جمهوری است، حرکت‌ها و صحبت‌ها با حساسیت و دقت لازم همراه شود تا دشمن از آن سوءاستفاده نکند.

انتهای پیام/61002/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول