اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس:

برای قضاوت کردن نتیجه انتخابات هنوز زود است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: برای قضاوت کردن در مورد انتخابات، اشخاص کاندیدا و فرد برنده هنوز زود است.

برای قضاوت کردن نتیجه انتخابات هنوز زود است

محمد علی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اسامی آقایان حداد عادل، ولایتی، قالیباف به عنوان کاندید انتخابات ریاست جمهوری امروز در جامعه مطرح است ولی فقط این افراد نیستند بلکه کسانی دیگر نیز هستند که برای ورود به صحنه از خود تمایل نشان داده‌اند.

وی تصریح کرد: اسامی که امروز در جامعه بیشتر مطرح است هم‌اکنون در صحنه بوده و در بخش‌های مختلف مشغول فعالیت هستند.

علی‌پور افزود: برای قضاوت کردن در مورد انتخابات، اشخاص کاندیدا و فرد برنده هنوز زود است به طوری که در انتخابات‌های گذشته نیز چنین بود در مورد کاندیداهای احتمالی و این که چه کسی حضور پیدا کند و چه کسی نباشد، رایزنی‌ها و پیش‌داوری‌های مختلف صورت می‌گرفت.

وی با اظهار به اینکه در مورد انتخابات پیش رو هنوز هیچ چیز قطعی نیست، ادامه داد: رسانه‌های جمعی باید اطلاع‌رسانی شفاف، به هنگام و کافی را برای اقشار مختلف مردم انجام داده و سابقه، عملکرد و ویژگی‌های کاندیداها را به مردم منتقل کرده، افراد برنامه محور و دارای برنامه‌های روشن در سیاست خارجی و امور اقتصادی را به مردم معرفی کنند.

علی‌پور با اظهار به اینکه فرد منتخب باید برای معضل‌های بین‌المللی نیز برنامه ارائه دهد، اظهار داشت: لازم است مردم در انتخاب فرد مورد نظر خود بیشتر دقت کرده و فردی انتخاب کنند که برای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه ملی و بین‌المللی طرح‌های قابل اجرا تدوین کند.

علی‌پور با اظهار به اینکه ویژگی‌های فردی شخص منتخب باید در کانون توجه انتخاب‌کنندگان قرار گیرد، اظهار داشت: زمانی که برای رأی دادن تصمیم‌گیری می‌شود لازم است علاوه بر اینکه دیدگاه‌های اقتصادی و سیاسی فرد را مورد توجه قرار می‌دهیم به مختصات فردی شخص مورد نظر نیز اهمیت بدهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال حضور سران فتنه در انتخابات وجود دارد یا نه، بیان داشت: بعید به نظر می‌رسد حضور پیدا کنند چرا که ملت بزرگ ایران به شناخت کاملی از این قبیل افراد دست یافته و با حساسیت بیشتری به انتخاب فرد مورد نظر اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/61002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول