اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

وارد شدن مدیران اجرایی به بحث‌های انتخاباتی ممنوع است

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند، وارد شدن تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی به بحث‌های انتخاباتی را ممنوع عنوان کرد و گفت: در صورت مشاهده برابر قانون با آن مدیر برخورد خواهد شد.

وارد شدن مدیران اجرایی به بحث‌های انتخاباتی ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده نداف ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بیرجند با بیان اینکه در زلزله اخیر هیچ‌گونه کوتاهی انجام نشده است، اظهار کرد: ما در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که حوادث طبیعی در آن محتمل است و باید در این راستا آمادگی‌ها و توانمندی‌های خود را رصد کنیم و مدیریت بحران به این معنا است که نخست محدوده را ببینیم و بعد آز به رفع آسیب کنیم.

وی تصریح کرد: از این پس دستگاه‌های امدادرسان باید دفترچه‌هایی در قالب ارائه خدمات آماده داشته باشند تا در موقع بروز حوادث امدادرسانی به صورت عادلانه در بین مردم انجام شود.

فرماندار بیرجند بر آواربرداری کامل منازل مسکونی از سوی بنیاد مسکن تأکید کرد و افزود: آواربرداری ناقص مشکلات غیر قابل جبرانی را در پی خواهد داشت.

قاسم‌زاده نداف بر کنترل روند اطلاع‌رسانی نیز تأکید کرد و گفت: باید آنچه انجام می‌شود به طور شفاف از سوی رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود و خبرنگاران در موقع بروز چنین حوادثی باید به جای پرداختن به حاشیه‌ها به موارد اصلی بپردازند.

وی به نزدیک شدن به انتخابات شوراهای شهر و ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی باید پای کار بیایند و وسایل و تجهیزات خود را در این مدت در اختیار بگذارند.

فرماندار بیرجند، وارد شدن تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی به بحث‌های انتخاباتی را ممنوع دانست و اظهار کرد: در صورت مشاهده برابر قانون با آن مدیر برخورد می‌شود.

قاسم‌زاده نداف ادامه داد: در حال حاضر دشمن درصدد است تا از فضای انتخاباتی استفاده کرده و التهاب در جامعه ایجاد کند که در این راستا فرهیختگان، دانشجویان و طلاب باید بسیار هوشیار باشند.

وی یادآور شد: روستاهای بالای 20 خانوار که شورا و دهیاری ندارند باید مورد توجه مسئولان باشند تا بی‌عدالتی در این زمینه صورت نگیرد.

فرماندار بیرجند بر اهتمام ویژه مسئولان در راستای راه‌اندازی امکانات منطقه ویژه اقتصادی تأکید کرد و گفت: مسئولان باید توجه به این مهم را در صدر برنامه‌های خود قرار دهند.

قاسم‌زاده نداف تصریح کرد: اقتصاد یکی از ارکان کار است و اگر به خوبی برای آن برنامه‌ریزی شود مشکل اشتغال نیز مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/69002/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول