اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

حفظ بصیرت در انتخابات ریاست جمهوری 92 ضروری است

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری در نماز جمعه مشهد گفت: حفظ بصیرت و آگاهی در انتخابات ریاست جمهوری 92 ضروری است.

حفظ بصیرت در انتخابات ریاست جمهوری 92 ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در حریم رضوی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران با ایجاد التهاب در جامعه قصد موج‌سواری را دارند.

وی ادامه داد: به لطف خدا، شما ملت چنان بصیرتی از خود در فتنه 88 به جای گذاشتید که تمام نقشه‌ها و توطئه‌های خائنانه آنان نقش بر آب شد.

امام جمعه مشهد حضور بابصیرت مردم در حمایت از نظام آسمانی و الهی جمهوری اسلامی ایران را در فتنه 88 سبب مقتدر شدن جایگاه ایران اسلامی در داخل و سطح منطقه دانست.

آیت‌الله علم‌الهدی تأکید کرد: معاندان و عوامل آنها با تلقین و درشت جلوه دادن مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم از هم‌اکنون برای جلوگیری از حضور حداکثری مردم در انتخابات سال آینده برنامه‌ریزی کرده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس و در شرایط مسائل و تنگناهای آن زمان و حتی زیر بمباران دشمن در انتخابات حضور فعال و گسترده‌ای داشته و در عرصه دفاع از آرمان‌های نظام ثابت قدم ایستادند.

آیت‌الله علم‌الهدی در ادامه بیان داشت: به یقین تنگناهای اقتصادی و معیشتی کنونی مردم هم هیچ تأثیری در مشارکت آنان در انتخابات آینده نخواهد داشت.

وی یادآور شد: مردم باید با شناخت ماهیت توطئه‌های معاندان بیش از پیش در این عرصه، حضوری تأثیرگذار داشته باشند.

امام جمعه مشهد ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب نقطه تمرکز بصیرت را مشخص کردند، بنابراین مردم باید با افزایش بصیرت آحاد جامعه، شرکت پرشور در عرصه‌های دفاع از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی وابستگی و دلدادگی خود را به انقلاب بیش از پیش اثبات کنند.

وی اذعان داشت: این حضور شما به حدی بود که بیداری اسلامی در منطقه را رقم زده و بسیاری از حاکمان دیکتاتور و وابسته به غرب را سرنگون کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با برشمردن دو وظیفه برای ملت ایران اسلامی گفت: شما مردم دو وظیفه بسیار سنگین در انتخابات آینده ریاست جمهوری دارید که وظیفه اول مشارکت عظیم و بزرگ شماست و وظیفه دوم حفظ بصیرت سیاسی است.

آیت‌الله علم‌الهدی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: بصیرت سیاسی یعنی اینکه مردم بدانند دشمن در کدام نقطه قصد درگیری و حمله به مقدسات اسلامی را دارد که با شناسایی آن نقطه مردم بتوانند در برابر هجمه‌‎های آنان مقاومت کنند.

انتهای پیام/70006/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول