اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر لنگرود خبر داد

ارسال پیام تبریک دهه فجر به 55 هزار مشترک تلفن ثابت در لنگرود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر لنگرود از ارسال پیام تبریک دهه فجر به 55 هزار مشترک تلفن ثابت در این شهرستان خبر داد.

ارسال پیام تبریک دهه فجر به 55 هزار مشترک تلفن ثابت در لنگرود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، فرشاد صادقی عصر امروز در نخستین نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر این شهرستان از تشکیل 18 کمیته برای برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر در لنگرود خبر داد.

وی اظهار کرد: مسئولیت اطلاع‌رسانی در کنار سازمان تبلیغات اسلامی و اداره ارشاد و مسئول روابط عمومی فرمانداری به‌عهده مخابرات گذاشته شده است.

این مسئول، با تشریح اهداف استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، وظیفه رسانه‌ها را بسیار با اهمیت دانست و بر انعکاس دقیق و هنرمندانه دستاوردهای نظام تاکید کرد.

وی پاسداشت انقلاب و خون شهیدان را وظیفه همگانی خواند و اذعان کرد: اطلاع‌رسانی از خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی به‌ویژه به جوانان و نسل چهارم که آن روزها را ندیده‌اند ضروری است.

صادقی، پوشش خبری و انعکاس برنامه‌ها و فعالیت‌های ایام‌الله مبارک دهه فجر، برنامه‌ریزی و انجام هماهنگی لازم برای نقش‌آفرینی رسانه‌ها در انعکاس شایسته جلوه‌های باشکوه حضور مردم به‌ویژه در مراسم یوم‌الله 12 و 22 بهمن ماه را از جمله وظایف مهم کمیته مذکور عنوان کرد.

وی، یادآور شد: فراهم‌سازی زمینه مشارکت رسانه‌ها و انجام هماهنگی لازم برای توجه بیشتر آنها به انتشار مقالات، گزارش‌ها و موضوع‌های مرتبط با انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را از مهم‌ترین وظایف و ماموریت‌های این کمیته دانست.

این مسئول، ارسال پیام تبریک دهه فجر به 55 هزار مشترک تلفن ثابت و همچنین پیامک تبریک به شهروندان و... را از دیگر برنامه‌های این کمیته خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: اصحاب رسانه بازوی توانای دولت هستند که اطلاع‌رسانی مردم از خدمات مسئولان و نظام را به‌عهده دارند.

محمد تقی جاده کناری، از اصحاب رسانه خواست تا با کمیته برنامه‌ریزی در آگاه‌سازی مردم مشارکت کرده و در ایجاد فضای آرام در جامعه کوشش کنند.

انتهای پیام/84002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول