اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه مطرح کرد

راه‌اندازی مرکز کنترل هوشمند اتوبوسرانی تبریز در دهه‌فجر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: مرکز مدیریت هوشمند ناوگان اتوبوسرانی تبریز در دهه‌فجر به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

راه‌اندازی مرکز کنترل هوشمند اتوبوسرانی تبریز در دهه‌فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سیروس تقی‌زاده اظهار کرد: به منظور کنترل لحظه به لحظه بر عملکرد هر یک از خطوط و اتوبوس‌های ملکی و خصوصی تحت نظارت در مسیرهای اتوبوسرانی و کاهش مشکلات مربوط به زمان انتظار مسافران و تأمین رضایت حداکثری شهروندان در مسیرهای درون شهری و  حومه، طرح ایجاد مرکز کنترل هوشمند ناوگان اتوبوسرانی از یک سال پیش آغاز شده و پس از تکمیل، هم‌اکنون به صورت آزمایشی در حال تست است و پیش‌بینی می‌شود تا دهه‌فجر امسال به صورت کامل راه‌اندازی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص روند خصوصی‌سازی در اتوبوسرانی تبریز افزود: اتوبوسرانی تبریز در امر خصوصی‌سازی تاکنون بیش از 60 درصد اتوبوس‌های خود را به بخش خصوصی تحت نظارت واگذار کرده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال تعداد هفت خط دیگر نیز با 44 دستگاه اتوبوس با انجام فراخوان به شرکت‌های حمل و نقل بخش خصوصی یا بهره‌برداران واجد شرایط واگذار شود.

تقی‌زاده از تمام کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه خواست تا با افزایش سطح کمی و کیفی خدمات، تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شهروندان به عمل آورند.

انتهای پیام/60002/ذ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول