اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان آبیک:

با سفر مقام معظم رهبری همدلی، برادری و همفکری مسئولان بیشتر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان آبیک گفت: با سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین در 25 آذرماه سال 82 همدلی، برابری و همفکری مسئولان بیشتر شد.

با سفر مقام معظم رهبری همدلی، برادری و همفکری مسئولان بیشتر شد

رضا اسفندیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: با سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین در سال 82 شور و شوق وصف‌ناپذیری در بین تمام مردم استان قزوین ایجاد شده بود.

فرمانده سپاه شهرستان آبیک ادامه داد: سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین حقیقتا انسان را به یاد جریان‌های تاریخی صدر اسلام در زمان ائمه اطهار (ع) می‌انداخت، به ویژه سفر امام رضا (ع) به خراسان که در طول مسیرشان با مردم دیدار می‌کردند، در تاریخ به آن اشاره شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: دیدار با مقام عظمای ولایت اشتیاق عجیبی را در بین مردم ایجاد کرده بود، از برکات سفر ایشان می‌توان به ایجاد وحدت، همدلی، برابری، همفکری، همزبانی، برادری و انسجام بین مردم و مسئولان اشاره کرد.

فرمانده سپاه شهرستان آبیک تصریح کرد: مطرح شدن نام استان قزوین در کشور از برکات سفر مقام معظم رهبری بود که به عنوان چهره ملی در رسانه ملی بازتاب گسترده یافت.

اسفندیاری با بیان اینکه بسیاری از موضوعاتی که در گذشته از لحاظ مادی، معنوی و به ویژه اعتقادی در استان قزوین کم رنگ بود با حضور مقام معظم رهبری بروز و ظهور یافت، افزود: به عنوان نمونه می‌توان به تعامل، همدلی و همکاری بین مسئولان استان قزوین اشاره کرد که مسئولان به طور مستمر و خارج از وقت اداری کار می‌کردند و در راستای فراهم کردن مقدمات سفر مقام معظم رهبری گام بر‌می‌داشتند.

وی خاطرنشان کرد: مردم از تمام استان قزوین با هر وسیله‌ای برای استقبال و استفاده از سخنرانی مقام معظم رهبری در گلزار شهدای استان با اشتیاق زیاد خود را به شهر قزوین رسانده بودند، به‌طوری که کسی باور نمی‌کرد، چنین انبوه و تراکم جمعیتی در این دیدار عمومی حضور یابد.

این مسئول اضافه کرد: جمعیت مردم از چنان تراکمی برخوردار بود که احساس می‌کردیم ممکن است از لحاظ امنیتی و ایمنی، مردم دچار مشکل شوند که خوشبختانه به لطف خدای متعال و وجود با برکت مقام معظم رهبری بسیاری از مشکلات به خودی خود حل شد.

فرمانده سپاه شهرستان آبیک اذعان داشت: حقیقتا مردم استقبال بسیار باشکوهی را از مقام معظم رهبری به عمل آوردند و به نحو احسن از ولایت‌فقیه پذیرایی و سپاسگذاری کردند.

اسفندیاری ادامه داد: سفر مقام معظم رهبری یکی از بهترین دوران‌های خدمت مسئولان محسوب می‌شود که فراموش نشدنی است.

وی درخصوص برکات سیاسی سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین عنوان کرد: سال 82 کشور از شرایط و حساسیت خاص سیاسی برخوردار بود، چرا که دشمنان انقلاب اسلامی به ایادی خود در داخل کشور دل خوش کرده بودند و می‌خواستند به اهداف خود دست یافته و حداقل به انقلاب زاویه بدهند که خوشبختانه با استقبال بی‌نظیر مردم از مقام معظم رهبری، دشمنان متوجه خطای خود شدند و مصداق عینی امت ولایی را با چشمان خود دیدند.

فرمانده سپاه شهرستان آبیک اضافه کرد: با توجه به اینکه استان قزوین هم در سال 82 شرایط خاصی داشت، اما مردم با استقبال از مقام معظم رهبری ثابت کردند که پشتیبان ولایت فقیه هستند و در اصلاح جامعه سیاسی خود گوش به فرمان رهبری هستند.

اسفندیاری ادامه داد: خوشبختانه سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین سبب شد ایادی استکبار جهانی و مخالفان ولایت مطلقه فقیه یکی پس از دیگری از صحنه سیاسی کنار زده شوند و جو سالمی در کشور ایجاد شود.

وی در ادامه بیان کرد: هرقدر زمان به پیش می‌رود، رنگ فتنه بیشتر خاکستری و نمودش کم رنگ‌تر می‌شود، بنابراین تنها تبعیت از ولایت فقیه است که می‌تواند ملت ایران را از خطرات، فتنه‌ها، بیراه‌ها و چاه‌هایی که دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی حفر می‌کنند، مصون نگه دارد.

فرمانده سپاه شهرستان آبیک در پایان یادآور شد: با حرکت کردن در پشت سر مقام معظم رهبری می‌توانیم علاوه به رسیدن به سر منزل مقصود به اهداف عالیه انقلاب اسلامی و نظام دست یابیم.

انتهای پیام/77006/ذ/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول