اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تلبیغات اسلامی آبیک:

وحدت مردم و مسئولان از برکات سفرهای مقام معظم رهبری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک، ایجاد همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان را از برکات سفرهای مقام معظم رهبری به استان‌ها ذکر کرد.

وحدت مردم و مسئولان از برکات سفرهای مقام معظم رهبری است

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک، به مناسبت (25 آذرماه) یازدهمین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین اظهار داشت: وجود مقام معظم رهبری سراسر خیر و برکت است و سفر ایشان به هر استانی برکات بسیار بالای معنوی، دنیوی و حتی اخروی داشته و دارد.

وی افزود: با سفر مقام معظم رهبری برکات خوبی در تمام زمینه‌ها به استان قزوین سرازیر شد و همه فعالان را به یک سمت هدایت کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک ادامه داد: با حضور مقام معظم رهبری در استان قزوین وحدت رویه خاصی بین مسئولان ایجاد شد و این در حالی است که استقبال بی‌نظیر مردم از مقام عظمای ولایت ثابت کرد که مردم همان طور که مسلمان، شیعه و پیرو اهل ‌بیت (ع) هستند و به نایب برحق امام زمان (عج) یعنی ولی امر مسلمین ایمان دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: ولایت‌مداری مردم استان قزوین با سفر مقام معظم رهبری تجلی و تبلور یافت چرا که تمام آحاد مردم همانند موجی در استان حضور یافتند و با مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

این مسئول ابراز داشت: جمعیت زیادی از مسیر که پنج دقیقه طول می‌کشید بین پنج تا هفت ساعت در مسیر بودند تا با ولایت فقیه دیدار کنند که البته این ازدیاد جمعیت بیانگر قدرت و عظمت مقام عظمای ولایت بود.

وی تصریح کرد: از لحاظ سیاسی استقبال گرم مردم از مقام معظم رهبری سبب شد مشت محکمی بر دهان یاوه گویان نظام مقدس جمهوری اسلامی زده شود و ناکام بمانند.

حسینی حضور پرشور مردم از استقبال مقام معظم رهبری را بیانگر حمایت و سپاسگزاری از ایشان عنوان کرد و افزود: در دنیا انقلابات متعددی رخ داده که به دلیل نداشتن ولایت فقیه و رهبری سالم از بین رفته‌اند ولی تنها انقلاب اسلام است که به برکت مقام معظم رهبری پس از امام راحل همچنان پابرجا مانده و باقی خواهد ماند.

این مسئول اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بارها با رسانه‌ها، جراید و رادیو و تلویزیون‌ها،‌ ماهواره‌های و سایت‌های متخلف درصدد براندازی نظام اسلامی بوده‌اند که به دلیل تبعیت مردم از ولایت فقیه همیشه تیرشان به سنگ خورده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک گفت: حرف اول و آخر را در نظام اسلامی مقام معظم رهبری می‌زند، بنابراین اگر ملت ایران و کسانی که دم از ولایت فقیه می‌زنند بدون چون و چرا پشتیبان ولایت فقیه و گوش به فرمان ایشان باشند به ایران اسلامی آسیبی نخواهد رسید.

حسینی افزود: به برکت حضور مقام معظم رهبری پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، دینی و مذهبی خوبی در استان قزوین به تصویب رسید که یکی از این مصوبات احداث ساختمان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک بود که امروز روحانیون، هیئت‌های مذهبی، مداحان و نهادهای غیر دولتی از این اداره بهره لازم را می‌برند به ویژه تبلیغات دینی و مذهبی از سوی روحانیون در سطح شهرستان آبیک گسترش یافت.

وی بر تبعیت بیشتر مردم در این برهه از زمان از ولایت فقیه تأکید کرد و گفت: با تحقق این امر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی‌توانند نقشه‌ها، توطئه‌ها و تهدیدات خود را علیه ملت ایران عملی کرده و به اهداف و مقاصد شومشان دست یابند.

این مسئول متذکر شد: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی بستر ساز ظهور امام زمان (عج) است باید با پشتیبانی مردم از ولایت فقیه، پرچم مقدس اسلام به دست صاحب اصلی‌اش سپرده شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک در پایان اذعان داشت: مقام معظم رهبری در زمینه تمام موضوعات داخلی و خارجی اشرافیت کامل دارند که سکاندار اصلی انقلاب اسلامی در دنیا مطرح هستند.

انتهای پیام/77006/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول