اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی خراسان‌شمالی خبر داد

تصویب 110 میلیارد ریال سهم بهزیستی خراسان‌شمالی در سفر رهبری

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی خراسان‌شمالی اعلام کرد: افزون بر 110 میلیارد ریال در سفر رهبر انقلاب اسلامی برای بهزیستی استان تصویب شد.

تصویب 110 میلیارد ریال سهم بهزیستی خراسان‌شمالی در سفر رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان‌شمالی محمدرضا کاظم‌زاده در نشست شورای اداری این اداره اختصاص اعتبارات ویژه با بهزیستی استان را حاکی از نگاه ویژه رهبر انقلاب به جامعه هدف بهزیستی و اقشار محروم برشمرد.

وی افزود: به همین منظور دو میلیارد ریال برای تهیه لوازم توانبخشی، 20 میلیارد ریال در راستای احداث شیرخوارگاه در بجنورد و همچنین 30 میلیارد ریال برای احداث خانه کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست به تصویب دولت رسید.

مدیرکل بهزیستی خراسان‌شمالی به اختصاص اعتبار برای تأمین برخی نیازهای مددجویی اشاره کرد و افزود: اختصاص هزار فقره جهیزیه با سرانه 10 میلیون ریال، یک‌هزار و 200 فقره کمک هزینه تأمین لوازم ضروری زندگی با سرانه 5 میلیون ریال، 900 فقره کمک هزینه ساخت و تعمیر سرویس بهداشتی با سرانه 10 میلیون ریال و 600 مورد کمک هزینه گازکشی واحدهای مسکونی با سرانه 3 میلیون ریال نیز از دیگر مصوبات جلسه هیئت دولت در سفر رهبری برای بهزیستی بود.

این مسئول پرداخت یک ماه مستمری به مناسبت سفر رهبری و ساخت 400 واحد مسکونی با سرانه 70 میلیون ریال را از دیگر مصوبات این سفر عنوان کرد.

مدیرکل بهزیستی خراسان‌شمالی با اشاره به حضور باشکوه مردم در مراسم استقبال از رهبری یادآور شد: این حضور نظام را در برابر دشمنان و آسیب‌ها بیمه کرد.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول