اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان شمالی:

68 درصد منابع مصوبات سفر رهبری اقتصادی است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه ریزی و بودجه استاندار خراسان شمالی اعلام کرد: 68 درصد از مجموع اعتبارات مورد نیاز برای تحقق مصوبات سفر رهبری مربوط به حوزه اقتصادی است.

68 درصد منابع مصوبات سفر رهبری اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد،حسن قلی‌زاده ظهر امروز در نشست پیگیری مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی با بیان اینکه خبرنگاران و آحاد مردم این استان باید در جریان مصوبات سفر رهبری و میزان پیشرفت پروژه‌های سفر قرار بگیرند گفت: مصوبات سفر رهبر انقلاب به استان محرمانه نیست.

وی با اشاره به اینکه از مجموع این مصوبات 47مصوبه به حوزه اقتصاد و تولید مربوط می‌شود گفت: برای تحقق این مصوبات اقتصادی 28دستگاه مسئولیت مستقیم دارند.

معاون برنامه ریزی و بودجه استاندار خراسان شمالی همچنین از اختصاص 2 هزار و 229 میلیارد تومان تسهیلات به بخش‌های مختلف در قالب سفر رهبری به استان خبر داد.

به گفته قلی‌زاده این تسهیلات شامل یک‌هزار و 754 میلیارد تومان از سوی بانک مرکزی، 20 میلیارد تومان برای صندوق مهر امام رضا، 110 میلیارد تومان سازمان گسترش، 31 میلیارد تومان برای واحد بهنوش زیر مجموعه بنیاد مستضعفان و ... است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات برای کار و تولید و رونق اقتصادی به استان اختصاص یافته است، بر اهلیت اشخاص تسهیلات و داشتن توجیه اقتصادی و فنی برای اجرای طرح‌ها در استان تاکید کرد.

قلی‌زاده گفت: باید تدابیر لازم برای بازگشت تسهیلات پرداخت به افراد متقاضی و سرمایه‌گذاران با تاکید بر اهلیت افراد نیز اندیشیده شود.

معاون برنامه ریزی و بودجه استاندار خراسان شمالی پرداخت تسهیلات سفر رهبر انقلاب اسلامی در چهار چوب‌ها را سبب جهش اقتصادی استان عنوان کرد.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان شمالی هم از دستگاه‌ها خواست تا در معرفی افراد به بانک‌ها نگاه آماری نداشته باشند.

محمود ابراهیمی گفت:سفر رهبری به استان یک فرصت  استثنایی بوده که به معنای واقعی برای رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی باید توجه شود.

انتهای پیام/63002/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول