اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نسیم رحمت الهی بر سرزمین باب‌الرضا

دبیرخانه سفر رهبری در خراسان‌شمالی فعال شد

خبرگزاری فارس: دبیرخانه دائمی سفر مقام معظم رهبری در خراسان‌شمالی امروز با برگزاری نخستین نشست اعضاء فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

دبیرخانه سفر رهبری در خراسان‌شمالی فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی، دبیر شورای فرهنگ عمومی استان در نخستین جلسه ستاد دائمی گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری به این خطه گفت: سفر معظم‌له به خراسان‌شمالی یک رویداد عظیم، تاریخی و بی‌بدیل بود که استان و امت اسلامی در کانون توجه جهانیان قرار گرفت.

حسین ثابت‌قدم‌وحید با بیان اینکه اثرات معنوی این سفر همچنان جاری و ساری باشد، افزود: به همین منظور تلاش شد تا دبیرخانه دائمی سفر مقام معظم رهبری در ذیل شورای فرهنگ عمومی استان تشکیل شود.

وی با تاکید بر اینکه در سفر رهبری، استان جان تازه‌ای گرفت، گفت: همه مردم با عشق به ولایت در مراسم استقبال از معظم‌له حضور یافتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی در ادامه به برنامه در دست اجرای فرهنگی سفر رهبری از قبیل طرح دروازه قرآن و باب الرضا در ورودی استان به منظور ایجاد یک نماد فرهنگی را برشمرد.

وی خواستار ارائه طرح‌های شایسته از سوی طراحان برای عملیاتی کردن آن در مبادی ورودی استان شد.

سرپرست دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی خراسان‌شمالی نیز در این نشست با اشاره به اینکه پیگیری منویات مقام معظم رهبری از اولویت‌ها و راهبردهای شورای فرهنگ عمومی استان است، گفت: از ابتدای سال موضوع تحقق شعار سال و منویات رهبری در دبیرخانه این شورا در دستور کار قرار گرفته و در محورهایی اجرایی و عملیاتی شده است.

مجتبی اطمینان از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در موضوعات مختلف به عنوان نقشه راه یاد کرد و گفت: امیدوار بوده تا مجموعه بیانات معظم‌له را عرصه‌های مختلف در استان نهادینه کنیم.

به گفته سرپرست دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی خراسان‌شمالی با تشکیل کار گروه علمی، پژوهشی، تبلیغی باید منویات رهبری به صورت کاربردی و عملیاتی برنامه‌ریزی و مورد توجه قرار بگیرد. 

در ادامه اعضای این ستاد به بیان نظرات و پیشنهادت خود در خصوص تشکیل کمیته‌های تخصصی و برنامه‌هایی مرتبط با گرامیداشت سفر و همچنین سبک زندگی سالم پرداختند.

رهبر انقلاب اسلامی 19 مهر امسال به مدت هشت روز میهمان مردم ولایت‌مدار خراسان‌شمالی بودند.

انتهای پیام/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول