اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه و استاندار سمنان در پیامی مطرح کردند

تقدیر از اختصاص 222 میلیارد تومان در سفر رهبری به سمنان

خبرگزاری فارس: در پبام مشترک استاندار سمنان و نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان آمده است: اختصاص اعتباری بالغ بر 222 میلیارد تومان از مهم‏ترین دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری به استان سمنان بوده که جای تقدیر دارد.

تقدیر از اختصاص 222 میلیارد تومان در سفر رهبری به سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، در پیام مشترک عباس رهی استاندار سمنان و آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی امام جمعه سمنان آمده است: در تاریخ شکوهمند و پرافتخار استان سمنان، هفدهم آبان ماه روزی به یادماندنی و تاریخی برای مردم ولایت‏مدار و همیشه در صحنه باقی خواهد ماند؛ در این روز سفر پرخیر و برکت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به سمنان تحقق یافت و مردم انقلابی با استقبال کم‏نظیر، گسترده و عظیم خود برگ زرین دیگری در کارنامه سراسر درخشان استان به ثبت رساندند.

در ادامه می‏خوانیم: مقام معظم رهبری پس از انتظار چندین ساله قومس‏نشینان، منت نهادند و به سرزمین مشاهیر، علما، فضلا، اندیشمندان، ایثارگران و فرهیختگان تشریف فرما شدند و با بیانات حکیمانه و رفتار علی‏گونه خود جان دوباره‏ای به این خطه بخشیدند و هوای پاییزی را به بهاری دل‏انگیز مبدل ساختند .

عالی‏ترین مقامات استان سمنان در ادامه افزودند: در این سفر پنج روزه، معظم‏له با عزیمت به شهرها و دیدار با اقشار و گروه‏های مختلف، خاطرات خوش، ماندگار و عطر معنویت را برای مردم عزیزمان بر جای گذاشتند که هیچ‏گاه از ذهن و خاطره‏ها زدوده نمی‏شود و همچنان پس از شش سال عطر دل‏انگیز حضور رهبر عزیز در فضای استان باقی مانده و مایه وحدت، همدلی، تلاش و هم‏بستگی آحاد جامعه است.

در ادامه آمده است: رهبر بزرگوارمان در فرمایشات ارزشمند خود در جمع مردم سمنان، دین‏داری و علم و دانش‏پژوهی را دو شاخصه اصلی مردم استان دانستند و خاطرنشان کردند که مردم فهیم این استان علاوه بر برخورداری تاریخی از فرهنگ غنی ایرانی، از ویژگی‏هایی نظیر هوش و استعداد وافر، حضور در میدان‏های مختلف انقلاب، خلقیات نیکو و عمل صالح بهره‏مندند که این مسئله استان سمنان را جزو استان‏های پیشرو درآورده است .

استاندار سمنان و امام جمعه این شهر افزودند: همچنین در کنار ابعاد بزرگ معنوی، دستاوردهای عظیم مادی این سفر با تصویب 275 مصوبه و با اعتباری بالغ بر 222 میلیارد تومان و رشد فیزیکی 100 درصد و استمرار و تداوم اجرای آنها در مصوبات سفرهای رئیس جمهور موجب رشد و توسعه و پیشرفت همه‏جانبه استان در بخش‏های مختلف فرهنگی، اقتصادی، بهداشتی، دانشگاهی و عمرانی شده و این مایه بهره‏مندی بیشتر مردم عزیز در اقصی نقاط این استان است .

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول