اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمیته پیگیری مصوبات سفر رهبری در بهزیستی خراسان شمالی تشکیل شد

خبرگزاری فارس: کمیته پیگیری مصوبات حوزه بهزیستی در سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی در این استان تشکیل شد.

کمیته پیگیری مصوبات سفر رهبری در بهزیستی خراسان شمالی تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان شمالی، مدیرکل بهزیستی استان اظهار کرد: همه همکاران باید تلاش کنند تا تمامی اعتبارات مصوبات این سفر پر خیر و برکت برای جامعه هدف جذب شود تا حلاوت سفر مقام عظمای ولایت به استان برای مددجویان افزایش یابد.

محمدرضا کاظم‌زاده تاکید مسئولان ارشد خراسان شمالی بر پیگیری ویژه دستگاه‌های اجرایی برای مصوبات این سفر و ارائه گزارش هر دو هفته یک‌بار را برشمرد و خواستار ارائه گزارشات به موقع شد.

همچنین طی حکمی محمدعلی قدسی به عنوان دبیر کمیته پیگیری مصوبات سفر رهبری منصوب شد.

به گزارش فارس، 2 میلیارد ریال برای تهیه لوازم توان‌بخشی، 20 میلیارد ریال برای احداث شیرخوارگاه در بجنورد، 30 میلیارد ریال برای احداث خانه کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بد سرپرست، اختصاص هزار فقره جهیزیه با سرانه 10 میلیون ریال در نشست هیئت دولت در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به تصویب رسید.

همچنین هزار و 200 فقره کمک هزینه تأمین لوازم ضروری زندگی با سرانه 5 میلیون ریال، 900 فقره کمک هزینه ساخت و تعمیر سرویس بهداشتی با سرانه 10 میلیون ریال، 600 مورد کمک هزینه گاز کشی واحدهای مسکونی با سرانه سه میلیون ریال پرداخت یک ماه مستمری به مناسبت سفر رهبری، ساخت 400 واحد مسکونی با سرانه 70 میلیون ریال برای جامعه هدف بهزیستی از دیگر طرح‌هایی بود که در این نشست در حضور معظم‌له تصویب شد.

انتهای پیام/63001/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول