اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

سفر رهبری به خراسان شمالی بازگشت به شور و حال اوایل انقلاب بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد سفر رهبری به خراسان شمالی را سفری با معنویت عنوان کرد و گفت: حضور معظم‌له یک نوع بازگشت به شور و حال اوایل انقلاب بود.

سفر رهبری به خراسان شمالی بازگشت به شور و حال اوایل انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری خراسان‌شمالی با محوریت سفر رهبر انقلاب اسلامی تصریح کرد: حضور رهبری در استان باران رحمت، وحدت و معنویت بود که دل‌ها را سیراب کرد.

وی با اشاره به نامه اخیر از دفتر رهبر انقلاب مبنی بر تقدیر از حضور مردم خراسان‌شمالی گفت: در این نامه خراسان‌شمالی گنجینه فرهنگ‌ها به عنوان گنجینه معرفت‌ها یاد شده است.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: رهبری طی هشت روز سفر در خراسان‌شمالی حضور به یاد ماندنی داشته و درس‌های زیادی را به مردم و مسئولان دادند.

وی گفت: طی مدت حضور معظم‌له در استان ایشان در یک منزل سازمانی معمولی در استانداری ساکن بودند.

یعقوبی با قدردانی از تمام مردم به خاطر استقبال از رهبر انقلاب اسلامی که حماسه‌ بی‌نظیری را خلق کردند گفت: اکثر مردم با ارسال دل‌نوشته به رهبر انقلاب به معظم‌له ابراز احساسات کرده بودند.

وی سفر رهبری به استان را سفری معنوی برشمرد و گفت: این حضور رهبر انقلاب نوعی بازگشت به حال و هوای اوایل انقلاب بود که 19 مهر را برای همیشه در تاریخ این استان ثبت کرد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به سفارش رهبر انقلاب مبنی بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا با تلاش بیشتر و تکمیل پروژه‌ها به مردم ولایت‌مدار این استان خدمت‌رسانی کنند.

یعقوبی همچنین بر برگزاری برنامه‌های بزرگداشت سفر رهبر انقلاب در سنوات آتی تأکید کرد و گفت:‌ لازم است تا پروژه‌های بزرگ و اماکن شهری با نام 19 مهر نامگذاری شود.

به گزارش فارس در این نشست از رؤسای کمیسیون‌های هشت‌گانه سفر رهبر انقلاب اسلامی به خراسان‌شمالی و همچنین مدیران کل مرتبط با سفر رهبر انقلاب با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این مراسم مشاور جدید استاندار معرفی شد و از خدمات حجت‌الاسلام محمدصادق باقرپور به عنوان مشاور روحانیت استانداران سابق استان قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول